Wyniki wyszukiwania dla tagu - amazon
ilość wyników: 36

Weltbild nie boi się Amazona marketing

Weltbild nie boi się Amazona

Weltbild, jedna z trzech największych firm wysyłkowych, szykuje pierwsze duże uderzenie promocyjne.

Czytaj więcej
Kryzys to nie czas na cięcie kosztów [wywiad] marketing

Kryzys to nie czas na cięcie kosztów [wywiad]


- Chcemy wykorzystać moment, kiedy konkurenci zmniejszają aktywność, i w ten sposób odebrać im trochę udziałów rynkowych - mówi Michael Hähnel, ustępujący general manager Nivea Polska, który w polskim oddziale pracował od lutego ub.r.

Czytaj więcej
Koniec magii iPada? marketing

Koniec magii iPada?

Tablety to wielka nadzieja prasy, ale trendy w sprzedaży urządzeń nie są sprzymierzeńcem wydawców. Popyt na tablety nieco zmalał, mniej popularne są modele 10-calowe, maleje udział Apple. Prasa może jednak wciąż wykorzystać swoją szansę.

Czytaj więcej
Wielkie grzmoty w Microsofcie marketing

Wielkie grzmoty w Microsofcie

Microsoft spisuje na straty 7,6 mld dol. wydanych na zakup biznesu telefonów komórkowych od Nokii. Koncern ograniczy produkcję telefonów, skupi się na rozwoju systemu Windows i biznesu reklam wyszukiwarkowych. W ramach restrukturyzacji zwolni 7,8 tys. pracowników.

Czytaj więcej
Personal media i przyszłość UHDTV media-inne

Personal media i przyszłość UHDTV

Podczas ubiegłotygodniowego kongresu Warsaw International Media Summit dyskutowano m.in. o personalizacji mediów i roli technologii.

Czytaj więcej
Szukam pomysłów opartych na prawdzie [wywiad] reklama

Szukam pomysłów opartych na prawdzie [wywiad]

AdStars to jeden z największych festiwali kreatywnych w Azji. Jego juror i dyrektor kreatywny Walk Creative Mariusz Pitura rozmawia z przewodniczącym konkursowego jury Mattem Eastwoodem - chief creative officerem J. Walter Thompson Worldwide.

Czytaj więcej
Jeszcze więcej wideo opinie

Jeszcze więcej wideo

Serwis VoD Amazon Prime zadebiutuje na naszym rynku - to pewne. Ale z pełną ofertą nie pojawi się w br., jak wieszczyła ostatnio część ekspertów. Faktem jest, że na polskim rynku wideo na żądanie robi się coraz ciaśniej. Czy jest szansa na dynamiczny rozwój?

Czytaj więcej
Zakupy żywności dziś i w przyszłości marketing

Zakupy żywności dziś i w przyszłości

Pojawia się coraz więcej inteligentnych rozwiązań zakupowych, które mogą zmienić oblicze rynku FMCG w Polsce.

Czytaj więcej
Trzy trendy, które zmienią e-commerce marketing

Trzy trendy, które zmienią e-commerce

Big Data może być błogosławieństwem lub przekleństwem, w zależności od tego, jak się z tej wiedzy korzysta - pisze Łukasz Abgarowicz, business development director RTB House w Polsce.

Czytaj więcej
4 - 1 = 4 opinie

4 - 1 = 4

WPP zmienia strategię prowadzenia biznesu mediowego. MEC połączy się z Maxusem. Na znaczeniu ma zyskiwać Essence.

Czytaj więcej