ilość wyników: 70
Spadek przychodów z reklamy zewnętrznej wyhamował. Branża liczy na wzrosty, zwłaszcza dzięki nadchodzącej kampanii wyborczej.
Czytaj więcejMaciej Kutak, wiceprezes Presspubliki, wierzy, że dzienniki mają dwa, trzy lata na zmianę modelu biznesowego.
Czytaj więcejW portalach społecznościowych zaroiło się od akcji promujących czytelnictwo. Jak skutecznie wykorzystać potencjał rynku książki?
Czytaj więcejWydawca "Gazety Wyborczej" spadek całego rynku reklamy szacuje w tym roku na maksymalnie - 6 proc., a TVN reklamy telewizyjnej na -7,5 proc.
Czytaj więcejW tegorocznych edycjach konkursów Media Trendy oraz KTR nie przyznano najważniejszych nagród.
Czytaj więcejPierwsze wyniki badań spółki, którą założą firmy AMS, Stroer i Clear Channel, powinny być dostępne w drugiej połowie roku. Niestety, od stycznia br., kiedy UOKiK wydał zgodę na powołanie joint venture, główni zainteresowani milczą.
Czytaj więcejWyniki badań outdooru spółki joint venture AMS, Stroer i Clear Channel mają być dostępne w drugiej połowie br., ale szczegóły przedsięwzięcia wciąż nie są znane. Andrzej Grudziński, pełnomocnik zarządu Cityboard Media, wystosował list otwarty do firm odpowiedzialnych za Postar.
Czytaj więcejOstatnie miesiące ubiegłego roku branża outdoorowa przeżyła w przyspieszonym tempie. Odkurzyła zalegające od dawna sprawy i zajęła się porządkowaniem swojego podwórka. 2014 r. ma szansę być przełomowym dla OOH.
Czytaj więcejZastępca prezydenta m.st. Warszawy Jacek Wojciechowicz oraz prezes AMS SA Marek Kuzaka odsłonili pierwszą stołeczną wiatę powstałą w ramach projektu "Przystanek komunikacji miejskiej".
Czytaj więcejPrzychody Grupy Agora w III kwartale br. wzrosły o 1,7 proc. Spółka deklaruje, że to efekt skutecznego wykorzystania poprawy koniunktury na rynku reklamy w III kwartale br.
Czytaj więcej