Wyniki wyszukiwania dla tagu - ams
ilość wyników: 70
Odbicie w outdoorze media-ooh

Spadek przychodów z reklamy zewnętrznej wyhamował. Branża liczy na wzrosty, zwłaszcza dzięki nadchodzącej kampanii wyborczej.

Czytaj więcej
Presspublica stawia na online media-prasa

Maciej Kutak, wiceprezes Presspubliki, wierzy, że dzienniki mają dwa, trzy lata na zmianę modelu biznesowego.

Czytaj więcej
Książka i biznes opinie

W portalach społecznościowych zaroiło się od akcji promujących czytelnictwo. Jak skutecznie wykorzystać potencjał rynku książki?

Czytaj więcej
Agora bardziej optymistyczna niż TVN media-inne

Wydawca "Gazety Wyborczej" spadek całego rynku reklamy szacuje w tym roku na maksymalnie - 6 proc., a TVN reklamy telewizyjnej na -7,5 proc.

Czytaj więcej
Zaginione grand prix reklama

W tegorocznych edycjach konkursów Media Trendy oraz KTR nie przyznano najważniejszych nagród.

Czytaj więcej
Postar w zawieszeniu opinie

Pierwsze wyniki badań spółki, którą założą firmy AMS, Stroer i Clear Channel, powinny być dostępne w drugiej połowie roku. Niestety, od stycznia br., kiedy UOKiK wydał zgodę na powołanie joint venture, główni zainteresowani milczą.

Czytaj więcej
Branża pyta o Postar opinie

Wyniki badań outdooru spółki joint venture AMS, Stroer i Clear Channel mają być dostępne w drugiej połowie br., ale szczegóły przedsięwzięcia wciąż nie są znane. Andrzej Grudziński, pełnomocnik zarządu Cityboard Media, wystosował list otwarty do firm odpowiedzialnych za Postar.

Czytaj więcej
OOH - wiaty, badanie, ustawa opinie

Ostatnie miesiące ubiegłego roku branża outdoorowa przeżyła w przyspieszonym tempie. Odkurzyła zalegające od dawna sprawy i zajęła się porządkowaniem swojego podwórka. 2014 r. ma szansę być przełomowym dla OOH.

Czytaj więcej
AMS postawił pierwszą wiatę media-inne

Zastępca prezydenta m.st. Warszawy Jacek Wojciechowicz oraz prezes AMS SA Marek Kuzaka odsłonili pierwszą stołeczną wiatę powstałą w ramach projektu "Przystanek komunikacji miejskiej".

Czytaj więcej
Większe przychody Agory media-prasa

Przychody Grupy Agora w III kwartale br. wzrosły o 1,7 proc. Spółka deklaruje, że to efekt skutecznego wykorzystania poprawy koniunktury na rynku reklamy w III kwartale br.

Czytaj więcej