Wyniki wyszukiwania dla tagu - apple
ilość wyników: 55

Kolejni gracze szturmują rynek tabletów marketing

Kolejni gracze szturmują rynek tabletów

Kolejne dwie firmy - Lenovo i Lark - ogłosiły swoje plany na rynku tabletów. Dwie firmy, dwie różne strategie, a także szansa, że tablet rzeczywiście trafi pod strzechy.

Czytaj więcej
Tak się promuje luksus marketing

Tak się promuje luksus

Rozmowa z Jakubem Potrzebowskim, współautorem książki "Product placement jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej", która w najbliższych dniach trafi do księgarń.

Czytaj więcej
Sojusze i patenty na przyszłość marketing

Sojusze i patenty na przyszłość

Branża telefonów komórkowych nigdy nie należała do bezczynnych. Jednak to, co się dzieje w ostatnich tygodniach, zdeterminuje jej obraz i układ sił na kolejne lata, jeśli nie dekady.

Czytaj więcej
Koniec marzeń o markach marketing

Koniec marzeń o markach

Pojawienie się w Polsce marek Gap i Apple iTunes kończy pewną epokę w polskim marketingu. To były ostatnie duże globalne marki, na które Polacy czekali od lat.

Czytaj więcej
Potęga sieci reklama

Potęga sieci

Rok 2011 dał rynkowi reklamy online aż 23-proc. wzrost. Dynamika jest nawet lepsza niż w dwóch poprzednich latach.

Czytaj więcej
Pokochacie Samsunga! marketing

Pokochacie Samsunga!

O planach uczynienia Samsunga marką bardziej lifestyle'ową i bliższą konsumentom - opowiada Jacek Balicki, szef marketingu firmy.

Czytaj więcej
Presspublica stawia na online media-prasa

Presspublica stawia na online

Maciej Kutak, wiceprezes Presspubliki, wierzy, że dzienniki mają dwa, trzy lata na zmianę modelu biznesowego.

Czytaj więcej
Tylko na tablet media-prasa

Tylko na tablet

Czy nowy magazyn "iAM" to znak bliskiego końca druku? Zapewne nie, ale projekt debiutującej w branży firmy może dać wiele do myślenia tradycyjnym wydawcom.

Czytaj więcej
Czas na mobilność! opinie

Czas na mobilność!

Liczba odsłon polskich stron generowanych przez użytkowników urządzeń mobilnych przekroczyła już miliard miesięcznie. O mobilnym internecie pisze Krzysztof Rosiński - kierownik ds. badań i rozwoju Gemius SA.

Czytaj więcej
Lumia jak światło w tunelu marketing

Lumia jak światło w tunelu

Czy nowe Lumie z nowym systemem Microsoftu podbudują sprzedaż i wizerunek Nokii? Sądząc po zaangażowaniu marketingowym, fińska firma na to liczy.

Czytaj więcej