ilość wyników: 55
Przedstawiamy subiektywny przegląd najbardziej interesujących historii z kilku minionych dni. Głównym źródłem jest dzienny serwis MMP24.
Czytaj więcejAgencje sieciowe częściej wybierają akwizycję jako szybki i pewny sposób na rozwój. Największym zainteresowaniem cieszą się agencje interaktywne. Na zakupach są m.in. JWT, Grupa Ogilvy i Young & Rubicam.
Czytaj więcejPięciu specjalistów z branży internetowej podzieliło się z nami opiniami nt. nowych szat i funkcjonalności Onetu. Zmiany oceniają jako mało rewolucyjne, jest to raczej lifting portalu, który potrzebuje - ich zdaniem - jeszcze co najmniej kilku funkcjonalności.
Czytaj więcejMaciej Florek, "MMP": nudne i chłodne lato za nami, jesień to rekompensuje i przynosi falę gorączki w przetargach branży interactive.
Czytaj więcejW konkursie 33 prace uzyskały nominacje, jest 17 nagród głównych.
Czytaj więcejPoznaliśmy laureatów konkursu marketingu bezpośredniego oraz wyróżnione przez "MMP" najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego.
Czytaj więcejCzy miejski wojownik okaże się tak skuteczny jak dżentelmeni w melonikach?
Czytaj więcejNowa odsłona banku reklamowanego dotychczas przez Piotra Fronczewskiego, niegdyś w towarzystwie psa Fąfla, ma sprawić, że klienci zaczną postrzegać go jako nowoczesną instytucję finansową.
Czytaj więcejW walizce najważniejsza jest prezentacja, bez niej przetarg nie może się odbyć. Ciekawe konkursy online'owe rozstrzygnęła m.in. Grupa Żywiec, a farmaceutyki przejrzały domy mediowe.
Czytaj więcej