Wyniki wyszukiwania dla tagu - carlsberg-polska
ilość wyników: 41
Późne innowacje KP marketing

Największy piwny producent jesienią zadebiutuje z trzema nowymi wariantami wpisującymi się w trend popularności piwnych specjalności. Dlaczego jednak tak dobry marketer wprowadza te innowacje jako ostatni?

Czytaj więcej
In vino gaudium marketing

Nie dla koneserów, ale lekkie i przyjemne - taką koncepcję ma firma winiarska Ambra dla przejętej w ub.r. od Carlsberga marki El Sol. Mocno inwestuje w jej wsparcie reklamowe, nie zapomina też o swej dotychczasowej sztandarowej marce Cin & Cin.

Czytaj więcej
Słabsze piwo wchodzi na stadiony marketing

Carlsberg Polska rozpoczął sprzedaż Harnasia o mocy 3,5 proc., ale inne browary nie do końca są przekonane do "cienkiego piwa".

Czytaj więcej
Jury Kreatury wybrało reklama

W konkursie 33 prace uzyskały nominacje, jest 17 nagród głównych.

Czytaj więcej
Czy Polacy pokochają piwo z lemoniadą? marketing

Dwaj najwięksi producenci piwa wprowadzili w tym sezonie napoje typu radler.

Czytaj więcej
Więcej piwa, ale taniego marketing

Po siedmiu miesiącach rynek złocistego napoju urósł o 9 proc.

Czytaj więcej
Piwo się warzy marketing

Chociaż sprzedaż Grupy Żywiec w ub.r. wzrosła, to jej zyski lekko spadły. Rosnące koszty wymuszą podwyżki - zapowiada jej zarząd. Tymczasem zaskakująco dobre wyniki uzyskał Carlsberg Polska. Pomogło mu Euro 2012.

Czytaj więcej
Carlsberg inwestuje w Polskę marketing

Zachęcony ubiegłorocznymi wynikami polskiej spółki koncern zainwestuje 250 mln zł w rozbudowę dwóch browarów. Wkrótce kolejny relaunch Okocimia.

Czytaj więcej
Żal mi Marioli... opinie

Carlsberg relaunchuje markę Okocim. Swego czasu piwną ikonę. Platformą komunikacyjną ma być siatkówka. Twarzą marki - Zbigniew Bartman. Przyznam się, że słabo to widzę, choć kibicuję gorąco!

Czytaj więcej
190 butelek na głowę marketing

Mimo że w tym roku sprzedaż piwa spadła, browary zwiększyły nakłady na reklamę. Najbardziej wspierana marka to Żywiec.

Czytaj więcej