ilość wyników: 41
Największy piwny producent jesienią zadebiutuje z trzema nowymi wariantami wpisującymi się w trend popularności piwnych specjalności. Dlaczego jednak tak dobry marketer wprowadza te innowacje jako ostatni?
Czytaj więcejNie dla koneserów, ale lekkie i przyjemne - taką koncepcję ma firma winiarska Ambra dla przejętej w ub.r. od Carlsberga marki El Sol. Mocno inwestuje w jej wsparcie reklamowe, nie zapomina też o swej dotychczasowej sztandarowej marce Cin & Cin.
Czytaj więcejCarlsberg Polska rozpoczął sprzedaż Harnasia o mocy 3,5 proc., ale inne browary nie do końca są przekonane do "cienkiego piwa".
Czytaj więcejW konkursie 33 prace uzyskały nominacje, jest 17 nagród głównych.
Czytaj więcejDwaj najwięksi producenci piwa wprowadzili w tym sezonie napoje typu radler.
Czytaj więcejPo siedmiu miesiącach rynek złocistego napoju urósł o 9 proc.
Czytaj więcejChociaż sprzedaż Grupy Żywiec w ub.r. wzrosła, to jej zyski lekko spadły. Rosnące koszty wymuszą podwyżki - zapowiada jej zarząd. Tymczasem zaskakująco dobre wyniki uzyskał Carlsberg Polska. Pomogło mu Euro 2012.
Czytaj więcejZachęcony ubiegłorocznymi wynikami polskiej spółki koncern zainwestuje 250 mln zł w rozbudowę dwóch browarów. Wkrótce kolejny relaunch Okocimia.
Czytaj więcejCarlsberg relaunchuje markę Okocim. Swego czasu piwną ikonę. Platformą komunikacyjną ma być siatkówka. Twarzą marki - Zbigniew Bartman. Przyznam się, że słabo to widzę, choć kibicuję gorąco!
Czytaj więcejMimo że w tym roku sprzedaż piwa spadła, browary zwiększyły nakłady na reklamę. Najbardziej wspierana marka to Żywiec.
Czytaj więcej