ilość wyników: 15
Ruszają zgłoszenia do kolejnej edycji Young Creatives Eurobest. Dawid Kaźmierczak, growth supervisor McCann WorldGroup, przedstawia siedem powodów, dla których nie warto startować w konkursach kreatywnych.
Czytaj więcejWyjadą na festiwal Eurobest odbywający się w dniach 28-30 listopada w Londynie.
Czytaj więcejDawid Kaźmierczak, growth supervisor w McCann Worldgroup rozmawia z Martą Życińską, vice president marketing & communications, CEE w Mastercard podczas Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Golden Drum 2018.
Czytaj więcejBędzie odpowiedzialny za zarządzanie zintegrowanym zespołem social media & digital oraz za współkształtowanie z działami kreacji i strategii komunikacji w tych obszarach.
Czytaj więcejSztuczna inteligencja w technologii pomaga nam zamówić pizzę, przebiec upragnione pierwsze 5 km czy zaparkować równolegle. A jak może pomóc skutecznie reklamować oferty i produkty naszych klientów?
Czytaj więcejCodzienna komunikacja marek w kanałach social media ma sprawiać, abyśmy kolejno: polubili, podglądali, skomentowali, zareagowali, poshare’owali, zainspirowali, a w wielkim finale tego romansu konsumenta z postem - kupili dany produkt/usługę.
Czytaj więcejMonika Witoń, PR manager Dentsu Aegis Network Polska i Dawid Kaźmierczak, associate digital director McCann Worldgroup oceniają spot zakładów bukmacherskich STS.
Czytaj więcejWcześniej przez trzy lata w McCann Worldgroup odpowiadał za zarządzanie zespołem social media i kreowanie komunikacji w tych kanałach.
Czytaj więcejPierwsza ogólnopolska edycja konferencji - w całości online - już za kilka dni, 29 września, start o godz. 10.
Czytaj więcejJury wyłoniło najbardziej kreatywne i efektywne kampanie reklamowe emitowane na polskim YouTubie w roku 2020 i pierwszej połowie 2021. Grand prix zdobyła kampania Storytel "Random", dopiero co nagrodzona dwiema statuetkami Effie.
Czytaj więcej