ilość wyników: 61
Miron Mironiuk, digital data & connections director, advisor to the board DDB Warszawa, podsumowuje najważniejszy festiwal reklamowy.
Czytaj więcejPoznaliśmy laureatów konkursu marketingu bezpośredniego oraz wyróżnione przez "MMP" najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego.
Czytaj więcejNajwiększa na rynku marka piwa ma nową agencję reklamową. Kampania przygotowana przez poprzednią agencję przyniosła wzrosty sprzedaży, ale agencja pracuje już dla konkurencji.
Czytaj więcejLaureatami festiwalu zostało 6 agencji z Polski: DDB, Young & Rubicam, Havas Worldwide, Leo Burnett, Grey Worldwide Warszawa oraz Hypermedia Isobar.
Czytaj więcejE-mail z takim tematem dotarł do nas 3 października o 9 rano. W treści tylko jedno zdanie: "It is our great pleasure to inform you that you have been awarded at the 19th Golden Drum Festival". O Golden Drum pisze Mateusz Książek, senior copywriter DDB Warszawa.
Czytaj więcejPetr Havlíček, CEO Y&R w regionie CEE, nie wyklucza kandydatury Tomasza Wojciechowskiego na stanowisko szefa kreacji w agencji. - Decyzję o mianowaniu dyrektora kreatywnego podejmie Michał Kazimierczak, nowy CEO Grupy Y&R Brands w Polsce, który dołączy do nas w maju - dodaje.
Czytaj więcejW tegorocznych edycjach konkursów Media Trendy oraz KTR nie przyznano najważniejszych nagród.
Czytaj więcejPodczas Wielkiej Gali w warszawskiej Fabryce Trzciny agencje, domy mediowe i marketerzy odebrali nagrody przyznane przez "Media & Marketing Polska".
Czytaj więcejPodczas wczorajszej gali nagrody odebrali laureaci konkursu Golden Arrow i najlepsze agencje - interaktywna, socialmediowa i marketingu zintegrowanego.
Czytaj więcejW niespełna dwa lata po przenosinach do Warszawy zespół marketingowy największego producenta piwa bardzo się zmienił. Czy o to właśnie chodziło?
Czytaj więcej