ilość wyników: 55
Chcą wyróżniać się tym, że zamierzają oferować rozwiązania dotyczące marek i ich komunikacji gotowe do wdrożenia.
Czytaj więcejO tym, co utorowało drogę do powstania wielkich konglomeratów reklamowych, pisze Dariusz Kubuj, współtwórca firmy doradztwa strategicznego Kubuj Strategia.
Czytaj więcejWyobraź sobie pracę w biurze, w którym czujesz się jak w krainie czarów. Wyobraź sobie - tylko tyle ci pozostało, pracownicy agencji reklamowych mają to codziennie na żywo.
Czytaj więcejMichał Nowosielski opuszcza stanowisko dyrektora kreatywnego Young & Rubicam Brands i diagnozuje sytuację polskiego biznesu reklamowego. Bez lukru.
Czytaj więcejZapytaliśmy przedstawicieli największych agencji sieciowych, co sądzą o nowej komunikacji Biedronki. Zdania są podzielone, ale wszyscy zgadzają się co do jednego - bije po oczach.
Czytaj więcejAgencje poszły na zakupy, dekoniunktura na rynku sprzyja obniżaniu cen spółek, to dobry moment na poszerzenie kompetencji. O tym, jak skutecznie przejąć spółkę na rynku reklamowym, opowiada Jacek Olechowski, prezes Mediacap.
Czytaj więcejSzalona niefrasobliwość marketera czy działanie z premedytacją powodujące medialny szum? PLL LOT oskarża nowego przewoźnika o plagiat.
Czytaj więcejLowe zdobywa nowe biznesy, ma nową strategię i powraca na ścieżkę wzrostów. Ubiegły rok nie był jednak dla agencji łatwy.
Czytaj więcejBe digital or die. Trwa wyścig zbrojeń, gdyż digital to jedyna kategoria, gdzie można poszukiwać wzrostu. Część z agencji przejmie agencje digitalowe, to jednak dopiero połowa sukcesu.
Czytaj więcejDrabina awansów nie jest nieskończenie długa. Gdy jest się na szczycie kariery kreatywnej, rynek pracy robi się bardzo mały, a do emerytury daleko. W tej sytuacji niektórzy wybierają ucieczkę w bok - założenie firmy.
Czytaj więcej