Wyniki wyszukiwania dla tagu - ddb
ilość wyników: 56
Tomasz Bartnik i Franciszek Toeplitz zakładają Eleven reklama

Chcą wyróżniać się tym, że zamierzają oferować rozwiązania dotyczące marek i ich komunikacji gotowe do wdrożenia.

Czytaj więcej
Skopiowany pomysł - pierwsza agencja na giełdzie reklama

O tym, co utorowało drogę do powstania wielkich konglomeratów reklamowych, pisze Dariusz Kubuj, współtwórca firmy doradztwa strategicznego Kubuj Strategia.

Czytaj więcej
Kredą po ścianie reklama

Wyobraź sobie pracę w biurze, w którym czujesz się jak w krainie czarów. Wyobraź sobie - tylko tyle ci pozostało, pracownicy agencji reklamowych mają to codziennie na żywo.

Czytaj więcej
"Agencje same siebie kopią w dupę" reklama

Michał Nowosielski opuszcza stanowisko dyrektora kreatywnego Young & Rubicam Brands i diagnozuje sytuację polskiego biznesu reklamowego. Bez lukru.

Czytaj więcej
Bije po oczach reklama

Zapytaliśmy przedstawicieli największych agencji sieciowych, co sądzą o nowej komunikacji Biedronki. Zdania są podzielone, ale wszyscy zgadzają się co do jednego - bije po oczach.

Czytaj więcej
Jak kupić spółkę za jej własny zysk? reklama

Agencje poszły na zakupy, dekoniunktura na rynku sprzyja obniżaniu cen spółek, to dobry moment na poszerzenie kompetencji. O tym, jak skutecznie przejąć spółkę na rynku reklamowym, opowiada Jacek Olechowski, prezes Mediacap.

Czytaj więcej
LOT kontra OLT - historia dwóch samolotów marketing

Szalona niefrasobliwość marketera czy działanie z premedytacją powodujące medialny szum? PLL LOT oskarża nowego przewoźnika o plagiat.

Czytaj więcej
New Deal w Lowe GGK reklama

Lowe zdobywa nowe biznesy, ma nową strategię i powraca na ścieżkę wzrostów. Ubiegły rok nie był jednak dla agencji łatwy.

Czytaj więcej
(R)ewolucja digitalowa w DDB reklama

Be digital or die. Trwa wyścig zbrojeń, gdyż digital to jedyna kategoria, gdzie można poszukiwać wzrostu. Część z agencji przejmie agencje digitalowe, to jednak dopiero połowa sukcesu.

Czytaj więcej
Dyrektor na swoim reklama

Drabina awansów nie jest nieskończenie długa. Gdy jest się na szczycie kariery kreatywnej, rynek pracy robi się bardzo mały, a do emerytury daleko. W tej sytuacji niektórzy wybierają ucieczkę w bok - założenie firmy.

Czytaj więcej