Wyniki wyszukiwania dla tagu - facebook
ilość wyników: 266
Tesco rzuca wyzwanie Unileverowi i Nestle opinie

Tomasz Wygnański, "MMP": Power shift jest faktem.

Czytaj więcej
Brawa za odwagę! opinie

Maciej Burlikowski, "MMP": I znów przychodzi nam pochwalić Playa. Półżartem powiem, że to już trochę nudne.

Czytaj więcej
Kują żelazo, póki gorące reklama

Zachwyt nad mediami społecznościowymi sprawnie wykorzystuje młoda agencja Socializer, która chce się pozycjonować nie jako interaktywna, lecz właśnie socialmediowa. I radzi sobie na razie bez przeszkód. Social media widzą niemal wszyscy.

Czytaj więcej
Retronowocześni - analiza trendu opinie

Agata Grabowska, research & development executive w firmie badawczej 4P, pisze o trendzie, który przestał być niszowy i ma coraz większy wpływ na działania marketingowe.

Czytaj więcej
Politycy w kampanii boją się interakcji media-internet

Kampania wyborcza omija internet szerokim łukiem. Politycy panicznie obawiają się internautów, nie mają też zaufania do agencji, które zrobiłyby im w sieci kampanię z prawdziwego zdarzenia - oceniają specjaliści z rynku interaktywnego.

Czytaj więcej
Badanie na miarę epoki Facebooka i YouTube media-internet

Udziałowcy Polskich Badań Internetu (PBI) zastanawiają się, jak ulepszyć badanie tego medium. Możliwy jest przetarg, który obejmie światowych potentatów. Sytuację na rynku badań internetu komentuje w rozmowie z "MMP Magazyn Online" Tomasz Jażdzyński, prezes GG Network.

Czytaj więcej
Murem głowy nie przebijesz reklama

Banksy, najsłynniejszy streetartowiec, powiedział, że dobry mural to taki, na który patrzy się dłużej, niż się go wykonuje. Murale komercyjne intrygują odbiorcę bardziej niż sztampowa siatka w miejskiej ikonosferze. Czy taki format reklamy interesuje również reklamodawców?

Czytaj więcej
Wygrywają rozumem i sercem reklama

Prowadzący galę Effie prezes Alior Banku Wojciech Sobieraj wysyłał ze sceny SMS-y, a publiczność filmowała uroczystość na smartfonach. Nie było to jednak faux pas, ale nawiązanie do tego, czym dziś żyje świat reklamy. Życie realne przeniosło się do wirtualu i tą samą drogą musi podążać reklama.

Czytaj więcej
Koncept dobry na wszystko opinie

Maciej Burlikowski, "MMP": Agencje reklamowe "sprzedają" te same koncepty kreatywne kolejnym klientom. W myśl zasady, że dobry pomysł (i włożona praca) nie może się zmarnować.

Czytaj więcej
Jesienny urodzaj opinie

Maciej Florek, "MMP": nudne i chłodne lato za nami, jesień to rekompensuje i przynosi falę gorączki w przetargach branży interactive.

Czytaj więcej