ilość wyników: 266
Tomasz Wygnański, "MMP": Power shift jest faktem.
Czytaj więcejMaciej Burlikowski, "MMP": I znów przychodzi nam pochwalić Playa. Półżartem powiem, że to już trochę nudne.
Czytaj więcejZachwyt nad mediami społecznościowymi sprawnie wykorzystuje młoda agencja Socializer, która chce się pozycjonować nie jako interaktywna, lecz właśnie socialmediowa. I radzi sobie na razie bez przeszkód. Social media widzą niemal wszyscy.
Czytaj więcejAgata Grabowska, research & development executive w firmie badawczej 4P, pisze o trendzie, który przestał być niszowy i ma coraz większy wpływ na działania marketingowe.
Czytaj więcejKampania wyborcza omija internet szerokim łukiem. Politycy panicznie obawiają się internautów, nie mają też zaufania do agencji, które zrobiłyby im w sieci kampanię z prawdziwego zdarzenia - oceniają specjaliści z rynku interaktywnego.
Czytaj więcejUdziałowcy Polskich Badań Internetu (PBI) zastanawiają się, jak ulepszyć badanie tego medium. Możliwy jest przetarg, który obejmie światowych potentatów. Sytuację na rynku badań internetu komentuje w rozmowie z "MMP Magazyn Online" Tomasz Jażdzyński, prezes GG Network.
Czytaj więcejBanksy, najsłynniejszy streetartowiec, powiedział, że dobry mural to taki, na który patrzy się dłużej, niż się go wykonuje. Murale komercyjne intrygują odbiorcę bardziej niż sztampowa siatka w miejskiej ikonosferze. Czy taki format reklamy interesuje również reklamodawców?
Czytaj więcejProwadzący galę Effie prezes Alior Banku Wojciech Sobieraj wysyłał ze sceny SMS-y, a publiczność filmowała uroczystość na smartfonach. Nie było to jednak faux pas, ale nawiązanie do tego, czym dziś żyje świat reklamy. Życie realne przeniosło się do wirtualu i tą samą drogą musi podążać reklama.
Czytaj więcejMaciej Burlikowski, "MMP": Agencje reklamowe "sprzedają" te same koncepty kreatywne kolejnym klientom. W myśl zasady, że dobry pomysł (i włożona praca) nie może się zmarnować.
Czytaj więcejMaciej Florek, "MMP": nudne i chłodne lato za nami, jesień to rekompensuje i przynosi falę gorączki w przetargach branży interactive.
Czytaj więcej