Wyniki wyszukiwania dla tagu - facebook
ilość wyników: 76

SEO/SEM nadal w cenie reklama

SEO/SEM nadal w cenie

Mimo rosnącej popularności social mediów marketing wyszukiwarkowy nie powinien tracić na znaczeniu. Rynek SEO/SEM może być spokojny o swoją pozycję w torcie reklamy internetowej, a marketerzy o lokowane tam budżety.

Czytaj więcej
Cytaty slodko-kwasno

Cytaty

Walter o telewizji, Wiszowaty o Facebooku, a Smoleń - o sobie.

Czytaj więcej
Czym zaskoczyć konsumenta? marketing

Czym zaskoczyć konsumenta?

Dorota Gomółka, managing director Ogilvy Action, pisze o specyfice kreacji w projektach marketing services.

Czytaj więcej
Walka o miano medium nr 1 opinie

Walka o miano medium nr 1

O zachodzących w Facebooku zmianach pisze Tomasz Czajkowski, specjalista pionu Invention w domu mediowym Mindshare Polska.

Czytaj więcej
Subway z ofensywą marketing

Subway z ofensywą

Sieć startuje z pierwszą dużą kampanią i niebawem stanie się numerem cztery na rynku fast foodów.

Czytaj więcej
Come-back Frugo marketing

Come-back Frugo

Wyniki sprzedażowe Frugo jak na razie pokazują, że decyzja o reaktywowaniu brandu przez FoodCare była słuszna.

Czytaj więcej
Virale trzeba umieć robić [WIDEO] reklama

Virale trzeba umieć robić [WIDEO]

Kampania wirusowa może bardzo pomóc w budowaniu świadomości marki w internecie. Henio z Tesco czy Serce i Rozum z TP to najlepsze tego typu przykłady. Czasem jednak marketerzy rozumieją sens virala zbyt dosłownie, przekraczając granice nie tylko dobrego smaku.

Czytaj więcej
Olimpiada z korporacyjnym logo P&G marketing

Olimpiada z korporacyjnym logo P&G

Najnowszy projekt sponsoringowy Procter & Gamble wpisuje się w nowy trend eksponowania korporacyjnego logo przez największych marketerów.

Czytaj więcej
Weltbild nie boi się Amazona marketing

Weltbild nie boi się Amazona

Weltbild, jedna z trzech największych firm wysyłkowych, szykuje pierwsze duże uderzenie promocyjne.

Czytaj więcej
Nowe obowiązki social media managera media-internet

Nowe obowiązki social media managera

Prowadzenie komunikacji marketingowej w Facebooku to "wyższa szkoła jazdy". Serwis co chwila wprowadza zmiany, które również dotyczą osób odpowiedzialnych za strategię marek.

Czytaj więcej