ilość wyników: 32
IAB rozpoczyna kampanię uświadamiającą internautów, że kilkoma kliknięciami mogą zablokować przesyłanie im reklam behawioralnych. Branża jest spokojna: inicjatywa nie zagrozi dynamicznemu rozwojowi tej reklamy w Polsce.
Czytaj więcejOdświeżony wygląd i nowe narzędzia reklamowe w YouTube to nowości z Google. Gigant chce też przyciągnąć marketerów do swojego nowego projektu - Google+.
Czytaj więcejPolska oferta telewizyjna nie była szeroko dyskutowana na zakończonych właśnie targach telewizyjnych w Cannes. Miejmy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości będzie inaczej.
Czytaj więcejDzięki wykorzystaniu technologii uczenia maszynowego przedsiębiorcy mogą zarządzać kampaniami reklamowymi online.
Czytaj więcejPrezentujemy tekst dzisiejszego wystąpienia Michała Protasiuka, CEE Insights Managera w Google, na Forum IAB w Warszawie.
Czytaj więcej88 proc. polskich użytkowników platformy korzysta z niej, aby nauczyć się czegoś konkretnego poprzez oglądanie tutoriali.
Czytaj więcejFirma promuje nową funkcjonalność w swojej nawigacji.
Czytaj więcejJak sprawdzić zwrot podatku? Ile kosztuje bilet do USA? A także: ile kosztuje…krowa? Wśród haseł najbardziej zyskujących na popularności znalazły się też m.in. noblistka Olga Tokarczuk i wybory parlamentarne.
Czytaj więcejPopularne były m.in. tanie loty, przeceny i portal randkowy. W kategorii "ile kosztuje" zwycięzcą okazała się... krowa.
Czytaj więcejAż 84% wyszukiwań związanych z podróżami w polskiej wersji Google w ostatnim miesiącu dotyczyło lokalizacji w Polsce. Zdecydowanie rośnie zainteresowanie pobytami w gospodarstwach agroturystycznych. Samorządy mogą do promocji krajowych urlopów wykorzystać influencerów na Instagramie.
Czytaj więcej