Wyniki wyszukiwania dla tagu - google-polska
ilość wyników: 32
Reklama behawioralna niezagrożona marketing

IAB rozpoczyna kampanię uświadamiającą internautów, że kilkoma kliknięciami mogą zablokować przesyłanie im reklam behawioralnych. Branża jest spokojna: inicjatywa nie zagrozi dynamicznemu rozwojowi tej reklamy w Polsce.

Czytaj więcej
Google dla agencji marketing

Odświeżony wygląd i nowe narzędzia reklamowe w YouTube to nowości z Google. Gigant chce też przyciągnąć marketerów do swojego nowego projektu - Google+.

Czytaj więcej
MIPTV 2015: Polska w cieniu opinie

Polska oferta telewizyjna nie była szeroko dyskutowana na zakończonych właśnie targach telewizyjnych w Cannes. Miejmy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości będzie inaczej.

Czytaj więcej
Google daje małym firmom narzędzie na święta reklama

Dzięki wykorzystaniu technologii uczenia maszynowego przedsiębiorcy mogą zarządzać kampaniami reklamowymi online.

Czytaj więcej
Dokąd konsumenta zaprowadzi wideo? Rola YouTube na ścieżce zakupowej opinie

Prezentujemy tekst dzisiejszego wystąpienia Michała Protasiuka, CEE Insights Managera w Google, na Forum IAB w Warszawie.

Czytaj więcej
Badanie Kantara potwierdza duży potencjał edukacyjny YouTube [wideo] media-internet

88 proc. polskich użytkowników platformy korzysta z niej, aby nauczyć się czegoś konkretnego poprzez oglądanie tutoriali.

Czytaj więcej
Google reklamuje asystenta głosowego dla kierowców [wideo] reklama

Firma promuje nową funkcjonalność w swojej nawigacji.

Czytaj więcej
Czego Polacy szukali w Google w 2019 roku? media-internet

Jak sprawdzić zwrot podatku? Ile kosztuje bilet do USA? A także: ile kosztuje…krowa? Wśród haseł najbardziej zyskujących na popularności znalazły się też m.in. noblistka Olga Tokarczuk i wybory parlamentarne.

Czytaj więcej
Czego szukali Polacy robiąc w 2019 roku zakupy online? media-internet

Popularne były m.in. tanie loty, przeceny i portal randkowy. W kategorii "ile kosztuje" zwycięzcą okazała się... krowa.

Czytaj więcej
Wybieramy urlop w kraju, agroturystyka rośnie w siłę marketing

Aż 84% wyszukiwań związanych z podróżami w polskiej wersji Google w ostatnim miesiącu dotyczyło lokalizacji w Polsce. Zdecydowanie rośnie zainteresowanie pobytami w gospodarstwach agroturystycznych. Samorządy mogą do promocji krajowych urlopów wykorzystać influencerów na Instagramie.

Czytaj więcej