ilość wyników: 82
Mimo rosnącej popularności social mediów marketing wyszukiwarkowy nie powinien tracić na znaczeniu. Rynek SEO/SEM może być spokojny o swoją pozycję w torcie reklamy internetowej, a marketerzy o lokowane tam budżety.
Czytaj więcejPrzedstawiamy subiektywny przegląd najbardziej interesujących historii z kilku minionych dni. Głównym źródłem jest dzienny serwis MMP24.
Czytaj więcejUdziałowcy Polskich Badań Internetu (PBI) zastanawiają się, jak ulepszyć badanie tego medium. Możliwy jest przetarg, który obejmie światowych potentatów. Sytuację na rynku badań internetu komentuje w rozmowie z "MMP Magazyn Online" Tomasz Jażdzyński, prezes GG Network.
Czytaj więcejBranża telefonów komórkowych nigdy nie należała do bezczynnych. Jednak to, co się dzieje w ostatnich tygodniach, zdeterminuje jej obraz i układ sił na kolejne lata, jeśli nie dekady.
Czytaj więcejTym razem nasz kwestionariusz trafił do Joanny Widackiej, account managera agencji interaktywnej Eura7.
Czytaj więcejOdświeżony wygląd i nowe narzędzia reklamowe w YouTube to nowości z Google. Gigant chce też przyciągnąć marketerów do swojego nowego projektu - Google+.
Czytaj więcejMarcin Krzosek, dyrektor ds. strategii w Internet Research Center, czeka na Euro 2012, bo wtedy mogą się trafić najciekawsze kampanie marketingowe. Mistrzostwa będą również polem do popisu dla segmentu mobile'owego.
Czytaj więcejSława i pieniądze to pożądany towar. Wykorzystując to parcie w reklamie, można kupić serca wielu. Netia, która zaangażowała konsumenta w produkcję spotów, zrobiła na tym złoty interes.
Czytaj więcejE-commerce w branży FMCG już jest faktem, a wejście na rynek takiego giganta jak Tesco przyspieszy rozwój sektora - uważa Tomasz Waligóra, e-commerce director w Interactive Solutions, realizujący m.in. projekty e-commerce dla P&G.
Czytaj więcej