Wyniki wyszukiwania dla tagu - google
ilość wyników: 82
SEO/SEM nadal w cenie reklama

Mimo rosnącej popularności social mediów marketing wyszukiwarkowy nie powinien tracić na znaczeniu. Rynek SEO/SEM może być spokojny o swoją pozycję w torcie reklamy internetowej, a marketerzy o lokowane tam budżety.

Czytaj więcej
Eksperyment Kompanii Piwowarskiej i inne wydarzenia archiwum2

Przedstawiamy subiektywny przegląd najbardziej interesujących historii z kilku minionych dni. Głównym źródłem jest dzienny serwis MMP24.

Czytaj więcej
Badanie na miarę epoki Facebooka i YouTube media-internet

Udziałowcy Polskich Badań Internetu (PBI) zastanawiają się, jak ulepszyć badanie tego medium. Możliwy jest przetarg, który obejmie światowych potentatów. Sytuację na rynku badań internetu komentuje w rozmowie z "MMP Magazyn Online" Tomasz Jażdzyński, prezes GG Network.

Czytaj więcej
Sojusze i patenty na przyszłość marketing

Branża telefonów komórkowych nigdy nie należała do bezczynnych. Jednak to, co się dzieje w ostatnich tygodniach, zdeterminuje jej obraz i układ sił na kolejne lata, jeśli nie dekady.

Czytaj więcej
PBI do dzieła! opinie

Szybkość raportowania to podstawowy problem badań internetu.

Czytaj więcej
Na wyrywki - Joanna Widacka archiwum2

Tym razem nasz kwestionariusz trafił do Joanny Widackiej, account managera agencji interaktywnej Eura7.

Czytaj więcej
Google dla agencji marketing

Odświeżony wygląd i nowe narzędzia reklamowe w YouTube to nowości z Google. Gigant chce też przyciągnąć marketerów do swojego nowego projektu - Google+.

Czytaj więcej
Mały internetowy tarot [WYWIAD] marketing

Marcin Krzosek, dyrektor ds. strategii w Internet Research Center, czeka na Euro 2012, bo wtedy mogą się trafić najciekawsze kampanie marketingowe. Mistrzostwa będą również polem do popisu dla segmentu mobile'owego.

Czytaj więcej
Rząd dusz tanio wygeneruję reklama

Sława i pieniądze to pożądany towar. Wykorzystując to parcie w reklamie, można kupić serca wielu. Netia, która zaangażowała konsumenta w produkcję spotów, zrobiła na tym złoty interes.

Czytaj więcej
Szampon, ser i proszek przez internet marketing

E-commerce w branży FMCG już jest faktem, a wejście na rynek takiego giganta jak Tesco przyspieszy rozwój sektora - uważa Tomasz Waligóra, e-commerce director w Interactive Solutions, realizujący m.in. projekty e-commerce dla P&G.

Czytaj więcej