ilość wyników: 101
Największy piwny producent jesienią zadebiutuje z trzema nowymi wariantami wpisującymi się w trend popularności piwnych specjalności. Dlaczego jednak tak dobry marketer wprowadza te innowacje jako ostatni?
Czytaj więcejNie po raz pierwszy okazuje się, że branże piwna i alkoholowa są dostarczycielami najciekawszych gadżetów.
Czytaj więcejTomasz Wygnański, "MMP": Nowa ustawa o piwie stadionowym może zagrozić wielkim festiwalom muzycznym. W dodatku nikt w branży piwnej piwa stadionowego nie chciał...
Czytaj więcejW ciągu kilku miesięcy nastąpiła wymiana niemal wszystkich szefów marketingu najważniejszych kategorii leków OTC z portfolio koncernu. Marketer chce utrzymać wysokie pozycje w poszczególnych segmentach rynku. Szczególną uwagę zwraca na rynek suplementów diety, koncentrując się na marce Vigor.
Czytaj więcejPrawdopodobnie już tylko dwa domy mediowe walczą o największy budżet w segmencie bankowym.
Czytaj więcejPomimo bardzo słabego sezonu letniego browary liczą na skromny 1-2 proc. wzrost sprzedaży. W trudnych warunkach rynkowych orężem konkurencji stają się innowacje.
Czytaj więcejCarlsberg Polska rozpoczął sprzedaż Harnasia o mocy 3,5 proc., ale inne browary nie do końca są przekonane do "cienkiego piwa".
Czytaj więcejNiespodziewanie piwo o smaku tequili jest już trzecim globalnym brandem Heinekena.
Czytaj więcejLegendarna polska marka piwa nie miała od wielu miesięcy kampanii wizerunkowej i rusza z kolejnym przetargiem.
Czytaj więcejKomisja Etyki Reklamy wydała kilka interesujących orzeczeń. P&G obronił Mustafę, ale "poległ" na reklamie Ambi Pur. Żywiec zaś udowodnił, że w Warce używa tylko polskiego chmielu.
Czytaj więcej