ilość wyników: 31
Na wspólnej gali dwóch konkursów organizowanych przez miesięcznik "Handel" wręczono ponad 50 nagród.
Czytaj więcejDwaj wydawcy zrezygnowali z uczestnictwa w tegorocznej edycji badania czytelnictwa prasy handlowej TRM 2011 realizowanego przez ACNielsena.
Czytaj więcejGrupa Interaktywna Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego pod kierownictwem Borysa Wróbla z agencji Redmobile oraz wydawnictwo VFP Communications zapraszają na IV edycję Interactive Marketing Meeting.
Czytaj więcejPodczas Wielkiej Gali w warszawskiej Fabryce Trzciny agencje, domy mediowe i marketerzy odebrali nagrody przyznane przez "Media & Marketing Polska".
Czytaj więcejWydarzenie, które odbędzie się 24 października, poświęcone jest shopper marketingowi, detalistom, lojalności i e-commerce. Organizatorami konferencji są pisma "Media & Marketing Polska" i "Handel".
Czytaj więcejJuż 24 października wydarzenie poświęcone shopper marketingowi, e-commerce i budowaniu lojalności. Organizatorami są "Media & Marketing Polska" oraz magazyn "Handel".
Czytaj więcejKonferencję o nowych narzędziach w shopper marketingu, lojalności i e-commerce zorganizował "Media & Marketing Polska" wraz z "Handlem".
Czytaj więcejOd 3 czerwca wiadomości przygotowywane przez zespół redakcyjny "MMP" pojawiają się na nośnikach cyfrowych Stroer Media.
Czytaj więcejPo raz 18. wyłoniono laureatów konkursu Hit Handlu, organizowanego przez siostrzaną redakcję "Handlu". Partnerem merytorycznym konkursu było Centrum Monitorowania Rynku. Przypominamy z tej okazji rozmowę z Hubertem Hozyaszem, prezesem zarządu CMR.
Czytaj więcejDotychczas była związana z "Pulsem Biznesu".
Czytaj więcej