ilość wyników: 26
TBWA i Tequila połączyły się w jedną multizadaniową strukturę, która ma odpowiadać na wszelkie potrzeby klientów. Tych zaś ostatnio z TBWA wyraźnie ubywało. Zmiany te, podyktowane długofalową strategią, zbiegły się z koniecznością optymalizacji biznesu.
Czytaj więcejPrzeciągające się poszukiwania menedżera, który miałby objąć stanowisko CEO, nie ułatwiają procesu porządkowania struktury grupy.
Czytaj więcejPrzewidywanie, jak w tym roku będzie się rozwijał rynek reklamy telewizyjnej, przypomina wróżenie z fusów. Specjaliści wierzą, że tegoroczne wydarzenia sportowe pozwolą jednak utrzymać wzrost wydatków. Przynajmniej w pierwszej połowie br.
Czytaj więcejNiemal bezgłośnie nastąpiła zmiana na stanowisku prezesa jednej z największych firm kosmetycznych. Przed nowym szefem Nivea Polska duże wyzwania, bo marka traci pozycję.
Czytaj więcejRedakcja "MMP" przyznała nagrody i wyróżnienia dla najlepszych agencji, marek i marketerów.
Czytaj więcejDomy mediowe dwoją się i troją w przetargach firm telekomunikacyjnych. Kalkulują, w których opłaca im się brać udział, a w których być cichym graczem. Tego problemu nie ma audytor, który wspomoże Playa i Netię.
Czytaj więcejKampania detalisty pokazuje, że sieci handlowe prześcigają tradycyjnych marketerów już nie tylko w zakresie siły przetargowej, kanałów dotarcia do konsumenta, wiedzy o konsumencie, ale także strategii i kreacji reklamowej.
Czytaj więcejPo kilku tygodniach od rozstrzygnięcia przetargu na obsługę Johnson & Johnson wciąż nie ma podmiotu, który formalnie powinien się zająć jego obsługą.
Czytaj więcejNiemal równocześnie Nivea i Henkel zapowiedziały nowości w kategorii pielęgnacji ciała. Choć preparaty nie są identyczne, to jednak mają spełniać te same potrzeby.
Czytaj więcejPozwy wobec konkurentów i oskarżenia o nieuczciwą reklamę to nic nowego. Celują w tym zwłaszcza operatorzy telekomunikacyjni. Teraz odkryli nowy sposób walki. Pozwy wraz z wnioskami o zakaz konkurencyjnych reklam składają w wielu sądach jednocześnie.
Czytaj więcej