Wyniki wyszukiwania dla tagu - iab-polska
ilość wyników: 54
Interactive Day Festival za nami [FOTORELACJA] archiwum2

Event zorganizowała po raz czwarty agencja Pride & Glory Interactive.

Czytaj więcej
Kariery: John Domas pokieruje Y&R Brands reklama

Poza tym: Jacek Makowski i Mariusz Wąsiński, Izabela Albrychiewicz, Barbara Topol, Anna Skusiewicz i Sylwia Mikiel, Roman Skąpski i Maciej Ziemka, Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, Urszula Uchańska, Leszek Zaborowski, Leszek Nowak, Marek Gawlik, Jacek Czynajtis.

Czytaj więcej
Politycy w kampanii boją się interakcji media-internet

Kampania wyborcza omija internet szerokim łukiem. Politycy panicznie obawiają się internautów, nie mają też zaufania do agencji, które zrobiłyby im w sieci kampanię z prawdziwego zdarzenia - oceniają specjaliści z rynku interaktywnego.

Czytaj więcej
Reklama behawioralna niezagrożona marketing

IAB rozpoczyna kampanię uświadamiającą internautów, że kilkoma kliknięciami mogą zablokować przesyłanie im reklam behawioralnych. Branża jest spokojna: inicjatywa nie zagrozi dynamicznemu rozwojowi tej reklamy w Polsce.

Czytaj więcej
Na fali danych media-inne

Konferencja IV Forum MEC:interaction odbyła się pod hasłem "Na fali danych".

Czytaj więcej
Mixxy powędrowały do zwycięzców archiwum2

Impreza została połączona z Forum IAB i targami firm z sektora internetowo-technologicznego.

Czytaj więcej
Potęga sieci reklama

Rok 2011 dał rynkowi reklamy online aż 23-proc. wzrost. Dynamika jest nawet lepsza niż w dwóch poprzednich latach.

Czytaj więcej
Inspiracje z Katalonii [FOTORELACJA] archiwum2

Dobre wieści z Interact Congress w Barcelonie. Europejski rynek interactive urósł w ub.r. o 14,5 proc. Stary Kontynent dogania USA.

Czytaj więcej
Zwyciężają polscy internauci media-internet

Mixx Awards 2012 zostały rozdane.

Czytaj więcej
Miało być święto, wyszło jak zawsze opinie

"Lech Tribute" i zwycięstwo agencji John Pitcher w Mixx Awards 2012 było sporym zaskoczeniem. A my apelujemy do jury - warto rozmawiać.

Czytaj więcej