ilość wyników: 54
Event zorganizowała po raz czwarty agencja Pride & Glory Interactive.
Czytaj więcejPoza tym: Jacek Makowski i Mariusz Wąsiński, Izabela Albrychiewicz, Barbara Topol, Anna Skusiewicz i Sylwia Mikiel, Roman Skąpski i Maciej Ziemka, Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, Urszula Uchańska, Leszek Zaborowski, Leszek Nowak, Marek Gawlik, Jacek Czynajtis.
Czytaj więcejKampania wyborcza omija internet szerokim łukiem. Politycy panicznie obawiają się internautów, nie mają też zaufania do agencji, które zrobiłyby im w sieci kampanię z prawdziwego zdarzenia - oceniają specjaliści z rynku interaktywnego.
Czytaj więcejIAB rozpoczyna kampanię uświadamiającą internautów, że kilkoma kliknięciami mogą zablokować przesyłanie im reklam behawioralnych. Branża jest spokojna: inicjatywa nie zagrozi dynamicznemu rozwojowi tej reklamy w Polsce.
Czytaj więcejKonferencja IV Forum MEC:interaction odbyła się pod hasłem "Na fali danych".
Czytaj więcejImpreza została połączona z Forum IAB i targami firm z sektora internetowo-technologicznego.
Czytaj więcejRok 2011 dał rynkowi reklamy online aż 23-proc. wzrost. Dynamika jest nawet lepsza niż w dwóch poprzednich latach.
Czytaj więcejDobre wieści z Interact Congress w Barcelonie. Europejski rynek interactive urósł w ub.r. o 14,5 proc. Stary Kontynent dogania USA.
Czytaj więcej"Lech Tribute" i zwycięstwo agencji John Pitcher w Mixx Awards 2012 było sporym zaskoczeniem. A my apelujemy do jury - warto rozmawiać.
Czytaj więcej