ilość wyników: 21
BSH dostał zielone światło od urzędu antymonopolowego na przejęcie mienia upadłego FagorMastercooka, a tymczasem z kontrofertą wyszła polska Amica.
Czytaj więcejW remarketingu tkwi spory potencjał, szczególnie przy bardzo dobrej segmentacji danych i właściwie dopasowanym komunikacie zwrotnym - pisze dla "MMP" Sylwester Wrona, media manager agencji Insignia.
Czytaj więcejRusza nowa kampania, za którą odpowiada agencja Insignia.
Czytaj więcejCinema City zachęca do oglądania nowej serii "Gwiezdnych wojen". Kampanię realizuje Insignia.
Czytaj więcejWystartowała druga edycja projektu marki Siemens.
Czytaj więcejInternetowi influencerzy nadal są na fali. Przy wyborze internetowego ambasadora marki muszą jednak wykazać się dużym wyczuciem.
Czytaj więcejNajbardziej zacięta rywalizacja zapowiada się w kategoriach Digital, Film oraz Kampania społeczna/CSR.
Czytaj więcejJury pracujące pod przewodnictwem Jacka Jurka, dyrektora kreatywnego agencji Just, zakończyło obrady.
Czytaj więcejJury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za pracę "Porter Podbity Śliwką" zrealizowaną przez DBA Box Office dla Browaru Jabłonowo.
Czytaj więcej