ilość wyników: 15
Największy piwny producent jesienią zadebiutuje z trzema nowymi wariantami wpisującymi się w trend popularności piwnych specjalności. Dlaczego jednak tak dobry marketer wprowadza te innowacje jako ostatni?
Czytaj więcejCarlsberg Polska rozpoczął sprzedaż Harnasia o mocy 3,5 proc., ale inne browary nie do końca są przekonane do "cienkiego piwa".
Czytaj więcejNiespodziewanie piwo o smaku tequili jest już trzecim globalnym brandem Heinekena.
Czytaj więcejLegendarna polska marka piwa nie miała od wielu miesięcy kampanii wizerunkowej i rusza z kolejnym przetargiem.
Czytaj więcejChociaż sprzedaż Grupy Żywiec w ub.r. wzrosła, to jej zyski lekko spadły. Rosnące koszty wymuszą podwyżki - zapowiada jej zarząd. Tymczasem zaskakująco dobre wyniki uzyskał Carlsberg Polska. Pomogło mu Euro 2012.
Czytaj więcejW walizce najważniejsza jest prezentacja, bez niej przetarg nie może się odbyć. Ciekawe konkursy online'owe rozstrzygnęła m.in. Grupa Żywiec, a farmaceutyki przejrzały domy mediowe.
Czytaj więcejKiedy się komuś przyznaję, że jestem reklamiarzem, to prędzej czy później pojawia się zarzut, że "reklama kłamie" - pisze nasz felietonista Ewaryst Fedorowicz.
Czytaj więcejUbiegły rok był dla piwowarów nie najgorszy. Teraz trzymają kciuki, by było słonecznie, ale nie za gorąco, i aby reprezentacja zaszła daleko na Euro.
Czytaj więcejWarszawski klub sportowy Legia i Fortuna przedłużają umowę sponsorską. Nowy kontrakt akcentuje m.in. projekty związane z mediami społecznościowymi.
Czytaj więcejPuszki zaprojektowało Wilk Studio.
Czytaj więcej