ilość wyników: 21
- Instagram ze swoimi 2 milionami polskich użytkowników wydaje się atrakcyjną platformą dla marek, które mogą pokazać się z zupełnie innej strony. Nie dzieje się to jednak na skalę, której można się było spodziewać - pisze Tomasz Matuszewski, head of social media Ogilvy & Mather Advertising.
Czytaj więcejDla polskich uczestników zostaną ufundowane dodatkowe nagrody.
Czytaj więcejTytuł adresowany jest do dzieci i będzie kwartalnikiem.
Czytaj więcejDebiut "The Lego Batman Movie" wiąże się z wejściem do kin kolejnej animacji firmowanej przez Lego.
Czytaj więcejPo raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci w ramach niezależnego badania marek. W czołówce najsilniejszych brandów: Rossmann, Allegro, Google, Wedel i Milka.
Czytaj więcejWydawnictwo wyodrębnia też nową strukturę, która zajmie się rozwijaniem biznesu w segmencie skierowanym do dzieci.
Czytaj więcejReklama asystenta głosowego Amazona przygotowana na tegoroczny Super Bowl miała ponad 50 milionów wyświetleń.
Czytaj więcejOk. 40 proc. respondentów denerwują świąteczne reklamy.
Czytaj więcejJedna z najpotężniejszych marek na świecie swoją historię rozpoczęła w skromnym zakładzie stolarskim w Danii.
Czytaj więcejKidoz to sieć mobilnej reklamy skierowanej do najmłodszych.
Czytaj więcej