Wyniki wyszukiwania dla tagu - lidl
ilość wyników: 48
"Stratedzy sami udowodnili swoją własną bezużyteczność" reklama

Czuł palec Boży w tym, że 12 lat temu trafił do środowiska reklamy, teraz wydaje się być nim zdegustowany. O destrukcyjnym populizmie rozmawiał z nami Jacek Studziński, który odszedł ze stanowiska szefa strategii Young & Rubicam.

Czytaj więcej
13 mln widzów na otwarcie Euro media-tv

Transmisja pierwszego meczu rozgrywek w TVP1 zdeklasowała inne stacje.

Czytaj więcej
Lidl kontra czas marketing

Jeden z największych projektów marketingowych tego roku może okazać się strzałem w dziesiątkę. Kluczowe będzie rozsądne dawkowanie komunikatów.

Czytaj więcej
Lidl - power shift po polsku opinie

Kampania detalisty pokazuje, że sieci handlowe prześcigają tradycyjnych marketerów już nie tylko w zakresie siły przetargowej, kanałów dotarcia do konsumenta, wiedzy o konsumencie, ale także strategii i kreacji reklamowej.

Czytaj więcej
DDB Warszawa - Agencją Reklamową Roku, MEC - Domem Mediowym Roku archiwum2

Podczas Wielkiej Gali w warszawskiej Fabryce Trzciny agencje, domy mediowe i marketerzy odebrali nagrody przyznane przez "Media & Marketing Polska".

Czytaj więcej
Wietrzenie Kompanii Piwowarskiej opinie

W niespełna dwa lata po przenosinach do Warszawy zespół marketingowy największego producenta piwa bardzo się zmienił. Czy o to właśnie chodziło?

Czytaj więcej
Telekomy liderem, dyskonty prą naprzód opinie

Rok 2013 może zapisać się w historii branży jako okres przesilenia kryzysu. Na kilkuprocentowy spadek rynku (netto) w nierównym stopniu złożą się jednak różne branże - pisze Marek Wochna, dyrektor zarządzający Easymedia.

Czytaj więcej
Wszyscy jesteśmy gwiazdami media-prasa

Wolny rynek prasy i mediów wpuścił na łamy i anteny rzesze osób znanych i mniej znanych. Ich siłę oddziaływania mniej lub bardziej zręcznie wykorzystują marki. Jakie są efekty celebrytyzacji?

Czytaj więcej
Czy nowa sieć umili Polakom zakupy? marketing

Na rynku debiutuje sieć polskich supermarketów Mila. Wejście na rynek wsparte jest kampanią.

Czytaj więcej
Rok 2014 - wzrosty i spadki reklama

Według Kantar Media Aflofarm, Kino Świat i Orange w 2014 r. wydały na reklamę najwięcej. Poza ścisłą czołówką znalazły się banki i większość telekomów. W tym roku wzrosną wydatki w internecie, telewizji i radiu.

Czytaj więcej