ilość wyników: 48
Czuł palec Boży w tym, że 12 lat temu trafił do środowiska reklamy, teraz wydaje się być nim zdegustowany. O destrukcyjnym populizmie rozmawiał z nami Jacek Studziński, który odszedł ze stanowiska szefa strategii Young & Rubicam.
Czytaj więcejTransmisja pierwszego meczu rozgrywek w TVP1 zdeklasowała inne stacje.
Czytaj więcejJeden z największych projektów marketingowych tego roku może okazać się strzałem w dziesiątkę. Kluczowe będzie rozsądne dawkowanie komunikatów.
Czytaj więcejKampania detalisty pokazuje, że sieci handlowe prześcigają tradycyjnych marketerów już nie tylko w zakresie siły przetargowej, kanałów dotarcia do konsumenta, wiedzy o konsumencie, ale także strategii i kreacji reklamowej.
Czytaj więcejPodczas Wielkiej Gali w warszawskiej Fabryce Trzciny agencje, domy mediowe i marketerzy odebrali nagrody przyznane przez "Media & Marketing Polska".
Czytaj więcejW niespełna dwa lata po przenosinach do Warszawy zespół marketingowy największego producenta piwa bardzo się zmienił. Czy o to właśnie chodziło?
Czytaj więcejRok 2013 może zapisać się w historii branży jako okres przesilenia kryzysu. Na kilkuprocentowy spadek rynku (netto) w nierównym stopniu złożą się jednak różne branże - pisze Marek Wochna, dyrektor zarządzający Easymedia.
Czytaj więcejWolny rynek prasy i mediów wpuścił na łamy i anteny rzesze osób znanych i mniej znanych. Ich siłę oddziaływania mniej lub bardziej zręcznie wykorzystują marki. Jakie są efekty celebrytyzacji?
Czytaj więcejNa rynku debiutuje sieć polskich supermarketów Mila. Wejście na rynek wsparte jest kampanią.
Czytaj więcejWedług Kantar Media Aflofarm, Kino Świat i Orange w 2014 r. wydały na reklamę najwięcej. Poza ścisłą czołówką znalazły się banki i większość telekomów. W tym roku wzrosną wydatki w internecie, telewizji i radiu.
Czytaj więcej