Wyniki wyszukiwania dla tagu - mec
ilość wyników: 120

Eksperyment Kompanii Piwowarskiej i inne wydarzenia informacje

Eksperyment Kompanii Piwowarskiej i inne wydarzenia

Przedstawiamy subiektywny przegląd najbardziej interesujących historii z kilku minionych dni. Głównym źródłem jest dzienny serwis MMP24.

Czytaj więcej
Kariery: John Domas pokieruje Y&R Brands reklama

Kariery: John Domas pokieruje Y&R Brands

Poza tym: Jacek Makowski i Mariusz Wąsiński, Izabela Albrychiewicz, Barbara Topol, Anna Skusiewicz i Sylwia Mikiel, Roman Skąpski i Maciej Ziemka, Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, Urszula Uchańska, Leszek Zaborowski, Leszek Nowak, Marek Gawlik, Jacek Czynajtis.

Czytaj więcej
Retronowocześni - analiza trendu opinie

Retronowocześni - analiza trendu

Agata Grabowska, research & development executive w firmie badawczej 4P, pisze o trendzie, który przestał być niszowy i ma coraz większy wpływ na działania marketingowe.

Czytaj więcej
Banki zmieniają komunikację marketing

Banki zmieniają komunikację

Chociaż widmo bankructwa Grecji straszy drugą falą światowego kryzysu finansowego, to nasi bankowcy - jakby tym niezrażeni - zabrali się do zmiany swoich szyldów. Kilka banków wprowadziło ostatnio nowe formaty reklamowe, a szykują się kolejne zmiany.

Czytaj więcej
Wygrywają rozumem i sercem reklama

Wygrywają rozumem i sercem

Prowadzący galę Effie prezes Alior Banku Wojciech Sobieraj wysyłał ze sceny SMS-y, a publiczność filmowała uroczystość na smartfonach. Nie było to jednak faux pas, ale nawiązanie do tego, czym dziś żyje świat reklamy. Życie realne przeniosło się do wirtualu i tą samą drogą musi podążać reklama.

Czytaj więcej
Na fali danych media-inne

Na fali danych

Konferencja IV Forum MEC:interaction odbyła się pod hasłem "Na fali danych".

Czytaj więcej
Nagroda czy problem MEC-u opinie

Nagroda czy problem MEC-u

Przejęcie przez MEC obsługi Henkel Polska na pewno było bolesne dla Optimum Media OMD. Tym bardziej że - jak twierdzi Jakub Bierzyński, szef grupy OMG - MEC zaproponował bardzo niskie koszty. Marketer i MEC twierdzą, że ważna przy wyborze była także proponowana strategia mediowa.

Czytaj więcej
Nivea na zakręcie marketing

Nivea na zakręcie

Niemal bezgłośnie nastąpiła zmiana na stanowisku prezesa jednej z największych firm kosmetycznych. Przed nowym szefem Nivea Polska duże wyzwania, bo marka traci pozycję.

Czytaj więcej
Potrzeba transparentności opinie

Potrzeba transparentności

Agencje i domy mediowe nie chcą się dzielić informacjami o swoich finansach. Brak przejrzystości szkodzi jednak całej branży w relacjach z klientami, regulatorami rynku i ustawodawcami.

Czytaj więcej
Browar za browar reklama

Browar za browar

Wygrana grupy Starcom MediaVest w globalnym przetargu grupy Heineken pozwoli jej spokojniej podejść do prawdopodobnej utraty Kompanii Piwowarskiej. Pytanie tylko, kto na początku przyszłego roku zajmie się obsługą Grupy Żywiec.

Czytaj więcej