Wyniki wyszukiwania dla tagu - mediacom
ilość wyników: 76

W nowych rękach marketing

W nowych rękach

Kamis zmienia właściciela. Jak wejście amerykańskiego giganta do Polski wpłynie na nasz rynek przypraw? Na razie nie wiadomo, ale po marketerze, który chce zwiększać przychody z operacji zagranicznych, można się sporo spodziewać.

Czytaj więcej
Odjazowy - rynek o "Bloomberg Businessweek Polska" media-prasa

Odjazowy - rynek o "Bloomberg Businessweek Polska"

W czwartek na Forum Ekonomicznym w Krynicy zostanie zaprezentowany nowy magazyn "Bloomberg Businessweek Polska". Zdaniem domów mediowych reklamą w nowym tytule zainteresowani będą klienci segmentu BtoB znudzeni nieco konserwatywnym "Forbesem".

Czytaj więcej
Politycy w kampanii boją się interakcji media-internet

Politycy w kampanii boją się interakcji

Kampania wyborcza omija internet szerokim łukiem. Politycy panicznie obawiają się internautów, nie mają też zaufania do agencji, które zrobiłyby im w sieci kampanię z prawdziwego zdarzenia - oceniają specjaliści z rynku interaktywnego.

Czytaj więcej
Pokonać kryzys reklama

Pokonać kryzys

To będzie jedna z najcięższych jesieni ZOG-u. Kilku ważnych klientów agencji w jednym momencie rozpisało przetargi. Sytuacji nie ułatwiają spekulacje, kto jeszcze odejdzie w związku ze zmianą szefa.

Czytaj więcej
Browar za browar reklama

Browar za browar

Wygrana grupy Starcom MediaVest w globalnym przetargu grupy Heineken pozwoli jej spokojniej podejść do prawdopodobnej utraty Kompanii Piwowarskiej. Pytanie tylko, kto na początku przyszłego roku zajmie się obsługą Grupy Żywiec.

Czytaj więcej
Agencje i domy mediowe świętują imprezownia

Agencje i domy mediowe świętują

Gala nagród "Media & Marketing Polska" była okazją do spotkania branży.

Czytaj więcej
Mieć ciastko i zjeść ciastko opinie

Mieć ciastko i zjeść ciastko

Domy mediowe dwoją się i troją w przetargach firm telekomunikacyjnych. Kalkulują, w których opłaca im się brać udział, a w których być cichym graczem. Tego problemu nie ma audytor, który wspomoże Playa i Netię.

Czytaj więcej
Play bez szaleństw marketing

Play bez szaleństw

Swój przyszłoroczny budżet marketingowy operator planuje na poziomie podobnym do tegorocznego. Twierdzi, że kryzys mu niestraszny, a konkurencja mobilizuje.

Czytaj więcej
W Starcomie jak w ulu opinie

W Starcomie jak w ulu

Zmiany personalne na szczytach zarządów domów mediowych wywołują automatyczną reakcję rynku do ataku. Nawet kujawskie pszczoły przyglądają się nowym pasiekom.

Czytaj więcej
Costa zastąpi Coffeeheaven marketing

Costa zastąpi Coffeeheaven

Rynek pożegna się z zasłużoną polską marką kawiarni, ale międzynarodowa sieć zapewnia, że bierze pod uwagę polskie gusta.

Czytaj więcej