ilość wyników: 25
Bogdan Piwko, dyrektor marketingu kategorii kawy w Kraft Foods Polska, przekonuje, że firma, wchodząc jako ostatnia w segment systemów kawowych, nie obawia się obecnych w nim od dawna konkurentów, bo budowa tej kategorii, mającej obecnie 1 proc. rynku kawy, potrwa co najmniej kilka lat.
Czytaj więcejNominowano 33 prace w 11 kategoriach. Zwycięzców poznamy 7 listopada br.
Czytaj więcejW segmencie czekolady w Polsce wiele się ostatnio działo. Wielki wyścig Krafta i Wedla odbył się przy poważnym ścięciu wydatków reklamowych.
Czytaj więcejKraft i Wedel nie ustają w wyścigu o pozycję lidera. Czy nowa strategia komunikacyjna Wedla sprowokuje do odpowiedzi producenta Milki?
Czytaj więcejZmiany personalne na szczytach zarządów domów mediowych wywołują automatyczną reakcję rynku do ataku. Nawet kujawskie pszczoły przyglądają się nowym pasiekom.
Czytaj więcejAgencje wracają do Polski ze skromnymi zdobyczami.
Czytaj więcejMlekpol z okazji 20. urodzin wystartował z urodzinową kampanią i konkursem. Nowością w narracji spotu jest multiplikacja - krowy stadnie zbierają się wokół trawiastego tortu, żeby świętować urodziny. I śpiewają tradycyjne "sto lat".
Czytaj więcejProducent zainwestował w nowe centrum w Bielanach Wrocławskich 17 mln dol.
Czytaj więcej1 lipca 2017 r. Janusz Idczak obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Polski i Krajów Bałtyckich Mondelēz International. Zastąpi Zoltana Novaka.
Czytaj więcej