Wyniki wyszukiwania dla tagu - mindshare
ilość wyników: 70

Sojusze i patenty na przyszłość marketing

Sojusze i patenty na przyszłość

Branża telefonów komórkowych nigdy nie należała do bezczynnych. Jednak to, co się dzieje w ostatnich tygodniach, zdeterminuje jej obraz i układ sił na kolejne lata, jeśli nie dekady.

Czytaj więcej
PKO BP na finiszu opinie

PKO BP na finiszu

Prawdopodobnie już tylko dwa domy mediowe walczą o największy budżet w segmencie bankowym.

Czytaj więcej
Bitwa na frekwencyjnym polu media-inne

Bitwa na frekwencyjnym polu

Multikino i Cinema City od 2009 r. nie raportują danych dotyczących frekwencji do Box Office'u. Dlaczego? Wszystkiemu winien "Avatar". Domy mediowe ostrożnie patrzą na kino w tym roku.

Czytaj więcej
Przetargowa karuzela reklama

Przetargowa karuzela

Przetargi zawsze ożywiają rynek. Agencje fullserwisowe prezentują swoje strategie. Podobnie sporo dzieje się na rynku interaktywnym. Kilka konkursów mediowych zakończyło się przedłużeniem współpracy.

Czytaj więcej
Browar za browar reklama

Browar za browar

Wygrana grupy Starcom MediaVest w globalnym przetargu grupy Heineken pozwoli jej spokojniej podejść do prawdopodobnej utraty Kompanii Piwowarskiej. Pytanie tylko, kto na początku przyszłego roku zajmie się obsługą Grupy Żywiec.

Czytaj więcej
Virgin: będziemy "customer champion" marketing

Virgin: będziemy "customer champion"

Nowy wirtualny operator walczy nie tylko ceną i globalną marką, ale także jakością obsługi klienta.

Czytaj więcej
Black bije rekordy Komisji Etyki Reklamy reklama

Black bije rekordy Komisji Etyki Reklamy

W sprawie kampanii outdoorowej napoju Black do biura Rady Reklamy napłynęło 970 skarg. Jest to rekordowa liczba zgłoszeń.

Czytaj więcej
Zwyciężają polscy internauci media-internet

Zwyciężają polscy internauci

Mixx Awards 2012 zostały rozdane.

Czytaj więcej
DDB Warszawa - Agencją Reklamową Roku, MEC - Domem Mediowym Roku imprezownia

DDB Warszawa - Agencją Reklamową Roku, MEC - Domem Mediowym Roku

Podczas Wielkiej Gali w warszawskiej Fabryce Trzciny agencje, domy mediowe i marketerzy odebrali nagrody przyznane przez "Media & Marketing Polska".

Czytaj więcej
MBank 2.0. Lepiej, lecz bez rewelacji marketing

MBank 2.0. Lepiej, lecz bez rewelacji

Internetowy mBank pokazał swą nową odsłonę. Ulepszoną, choć bez rewelacji. Nie obyło się bez wpadek.

Czytaj więcej