Wyniki wyszukiwania dla tagu - nielsen
ilość wyników: 61

E-commerce w lodówce Kowalskiego opinie

E-commerce w lodówce Kowalskiego

Daniel Grzesiuk, senior strategic planner Hypermedia Isobar, odpowiada, dlaczego kupujemy żywność w sieci.

Czytaj więcej
3 x naj slodko-kwasno

3 x naj

O fast foodzie na Księżycu, o tym, kto zaczął używać tabletów i o dochodowych dziennikarzach w TV.

Czytaj więcej
Rzeczywistość to nie bajka reklama

Rzeczywistość to nie bajka

Kraft zatrudnił celebrytkę do kampanii Delicji, by zwiększyć ich sprzedaż. Ten w sumie trafny wybór może się jednak nie obronić - oceniają stratedzy.

Czytaj więcej
Ilość vs. jakość - PMW odpowiada na zarzuty w sprawie Etnomedia media-inne

Ilość vs. jakość - PMW odpowiada na zarzuty w sprawie Etnomedia

Jakościowa wiedza daje wgląd w całkowicie nowe zjawiska - twierdzi w reakcji na wątpliwości Atmedia i Aegisu co do wniosków z badań Etnomedia Paweł Jagiełło, integrated media director w domu mediowym PanMedia Western.

Czytaj więcej
Telewizyjna rewolucja już trwa media-tv

Telewizyjna rewolucja już trwa

Trwa dyskusja z tezami twórców badania Etnomedia. Atmedia dowodzi, że telewizja rośnie w siłę. Na komentarz Pawła Jagiełły z PanMedia Western odpowiada Joanna Nowakowska.

Czytaj więcej
Almette klejnotem w koronie Hochlanda marketing

Almette klejnotem w koronie Hochlanda

Nie może być kompromisów w polityce wspierania tej marki - mówi w rozmowie z "MMP" Jacek Migrała, prezes i dyrektor generalny Hochland Polska.

Czytaj więcej
Monster doda energii Coca-Coli? marketing

Monster doda energii Coca-Coli?

Coca-Cola HBC Polska buduje na polskim rynku dystrybucję napoju energetycznego Monster Energy Drink. Tymczasem walka pomiędzy markami energetyków trwa na dobre, czego dowodem jest zmiana układu sił w tej kategorii napojów.

Czytaj więcej
Żywiołowa zmiana marketing

Żywiołowa zmiana

Danone wprowadził wodę gazowaną i napoje gazowane w nowej odsłonie. Planuje ich silne wsparcie. Do sezonu szykuje się już cała branża, licząc, że w tym roku sprzedaż wody znów będzie rosnąć.

Czytaj więcej
Antek Soplica będzie się uczył rosyjskiego marketing

Antek Soplica będzie się uczył rosyjskiego

Rosyjski miliarder wesprze finansowo producenta Żubrówki, w zamian przejmując kontrolę nad blisko jedną trzecią akcji.

Czytaj więcej
Soki na nowo marketing

Soki na nowo

Sprzedaż soków spada. Nowy sposób marketerów to promowanie okazji do konsumpcji.

Czytaj więcej