Wyniki wyszukiwania dla tagu - old-spice
ilość wyników: 12
Szampon, ser i proszek przez internet marketing

E-commerce w branży FMCG już jest faktem, a wejście na rynek takiego giganta jak Tesco przyspieszy rozwój sektora - uważa Tomasz Waligóra, e-commerce director w Interactive Solutions, realizujący m.in. projekty e-commerce dla P&G.

Czytaj więcej
Old Spice, Ambi Pur i Warka pod lupą Komisji reklama

Komisja Etyki Reklamy wydała kilka interesujących orzeczeń. P&G obronił Mustafę, ale "poległ" na reklamie Ambi Pur. Żywiec zaś udowodnił, że w Warce używa tylko polskiego chmielu.

Czytaj więcej
Gwiazdygitalizm opinie

Celebryci, reklama i nowy cyfrowy świat według Marcina Nowaka, dyrektora kreatywnego w agencji Lowe GGK.

Czytaj więcej
DDB Warszawa - Agencją Reklamową Roku, MEC - Domem Mediowym Roku imprezownia

Podczas Wielkiej Gali w warszawskiej Fabryce Trzciny agencje, domy mediowe i marketerzy odebrali nagrody przyznane przez "Media & Marketing Polska".

Czytaj więcej
Kot z piwem nie działa marketing

- Problem marketerów polega dziś na wyważeniu tego, co marka powinna mówić o sobie, w stosunku do tego, co w Facebooku chcą oglądać konsumenci - uważa Bartosz Gąsiorowski, interactive manager w Grupie Żywiec.

Czytaj więcej
Nie mobile i nie content opinie

To nie będzie rok mobile, a kontent nie jest królem, czyli co warto wynieść z Cannes Lions (oprócz tony darmowych gadżetów). Festiwal podsumowuje Bartosz Sikora, director Invention Mindshare Polska.

Czytaj więcej
"Tego nie robi się wiertarce, czyli gender w designie" [wywiad] marketing

"Kiedy uczynimy produkt bardziej "męskim", nikt na to nie zwraca uwagi. A kiedy bardziej "kobiecym", okazuje się, że to jest śmieszne, dziwne" - mówi doktor Joanna Jeśman ze School of Ideas Uniwersytetu SWPS w Warszawie.

Czytaj więcej
P&G kupuje First Aid Beauty marketing

Amerykański producent kosmetyków, artykułów higienicznych i chemii gospodarczej Procter & Gamble powiększa portfel produktów do pielęgnacji skóry i przejmuje istniejącą od 2009 r. amerykańską markę First Aid Beauty.

Czytaj więcej
Guinness z kampanią zachęcającą do... picia wody reklama

W żartobliwym spocie Guinness Clear do szklanek nalewany jest napój składający się w "100% z H2O".

Czytaj więcej
Mixx Awards Europe 2020: dziewięć nagród dla polskich agencji [wideo] reklama

Złoto w kategorii branded content zdobyła kampania "Jak to robić?" dla marki Durex zrealizowana przez Abstra.

Czytaj więcej