Wyniki wyszukiwania dla tagu - orange
ilość wyników: 46
Kreatywność mamy w DNA reklama

Paweł Heinze, dyr. kreatywny Leo Burnett Warszawa, dzieli się z nami wrażeniami z roli jurora tegorocznej edycji konkursu reklamowego Golden Drum.

Czytaj więcej
Playowe wojny cenowe marketing

Po raz kolejny czwarty operator komórkowy zmusza konkurencję do obniżek cen. Skorzystają abonenci.

Czytaj więcej
Rok Sharpa marketing

Japońska firma wychodzi z cienia. Nie dość, że jest oficjalnym sponsorem Euro 2012, to startuje z nową platformą komunikacyjną.

Czytaj więcej
Dyrektor na swoim reklama

Drabina awansów nie jest nieskończenie długa. Gdy jest się na szczycie kariery kreatywnej, rynek pracy robi się bardzo mały, a do emerytury daleko. W tej sytuacji niektórzy wybierają ucieczkę w bok - założenie firmy.

Czytaj więcej
Wizerunek kluczem do sukcesu opinie

Jarosław Filipek, szef Codes Strategie, ocenia zmiany wizerunkowe kilku dużych korporacji z minionego roku.

Czytaj więcej
Zarobić na melomanach marketing

Sieci komórkowe, szukając nowych źródeł przychodów, dostrzegły potencjał w serwisach streamingu audio. Szykuje się mocna rywalizacja.

Czytaj więcej
Second screen rządził na Filmteractive 2013 media-internet

Zakończyła się trzecia edycja Filmteractive, międzynarodowego wydarzenia poświęconego innowacyjnym treściom audiowizualnym.

Czytaj więcej
PZL: i Wołoska może być kreatywna opinie

Od stycznia tego roku agencje Leo Burnett i należąca do tej samej grupy PZL pracują we wspólnym biurze. Niektórzy z żalem już pożegnali "stary" PZL, ale bliska współpraca obu firm ma duży sens.

Czytaj więcej
Lemony odświeżają JWT [wywiad] reklama

- Chciałyśmy fuzji z JWT, wiedząc, że ta agencja w Polsce przeżywa kłopoty. Dzięki temu sieć dała nam swobodę w kształtowaniu nowej firmy - mówią Magdalena Surowiec i Beata Turlejska-Zduńczyk, dwie CEO Lemon Sky JWT. Pełny tekst wywiadu we wrześniowym magazynie "Media & Marketing Polska".

Czytaj więcej
800 baniek w plecy opinie

Z MEC odchodzą kolejni klienci. Całą sytuację ratuje niedawna wygrana USP Zdrowie. W opałach jest PHD Media Direction po utracie Unilevera. Co dalej z Polkomtelem?

Czytaj więcej