ilość wyników: 46
Paweł Heinze, dyr. kreatywny Leo Burnett Warszawa, dzieli się z nami wrażeniami z roli jurora tegorocznej edycji konkursu reklamowego Golden Drum.
Czytaj więcejPo raz kolejny czwarty operator komórkowy zmusza konkurencję do obniżek cen. Skorzystają abonenci.
Czytaj więcejJapońska firma wychodzi z cienia. Nie dość, że jest oficjalnym sponsorem Euro 2012, to startuje z nową platformą komunikacyjną.
Czytaj więcejDrabina awansów nie jest nieskończenie długa. Gdy jest się na szczycie kariery kreatywnej, rynek pracy robi się bardzo mały, a do emerytury daleko. W tej sytuacji niektórzy wybierają ucieczkę w bok - założenie firmy.
Czytaj więcejJarosław Filipek, szef Codes Strategie, ocenia zmiany wizerunkowe kilku dużych korporacji z minionego roku.
Czytaj więcejSieci komórkowe, szukając nowych źródeł przychodów, dostrzegły potencjał w serwisach streamingu audio. Szykuje się mocna rywalizacja.
Czytaj więcejZakończyła się trzecia edycja Filmteractive, międzynarodowego wydarzenia poświęconego innowacyjnym treściom audiowizualnym.
Czytaj więcejOd stycznia tego roku agencje Leo Burnett i należąca do tej samej grupy PZL pracują we wspólnym biurze. Niektórzy z żalem już pożegnali "stary" PZL, ale bliska współpraca obu firm ma duży sens.
Czytaj więcej- Chciałyśmy fuzji z JWT, wiedząc, że ta agencja w Polsce przeżywa kłopoty. Dzięki temu sieć dała nam swobodę w kształtowaniu nowej firmy - mówią Magdalena Surowiec i Beata Turlejska-Zduńczyk, dwie CEO Lemon Sky JWT. Pełny tekst wywiadu we wrześniowym magazynie "Media & Marketing Polska".
Czytaj więcejZ MEC odchodzą kolejni klienci. Całą sytuację ratuje niedawna wygrana USP Zdrowie. W opałach jest PHD Media Direction po utracie Unilevera. Co dalej z Polkomtelem?
Czytaj więcej