Wyniki wyszukiwania dla tagu - pepsico
ilość wyników: 28

Pepsi nie chce konfliktu z Coca-Colą? marketing

Pepsi nie chce konfliktu z Coca-Colą?

PepsiCo wycofało się ze sztandarowego projektu "Porty", twierdząc, że nie chce naruszać praw sponsorów Euro 2012.

Czytaj więcej
Kłopotliwa promocja Pepsi marketing

Kłopotliwa promocja Pepsi

Pierwszy wspólny projekt marek Lay's i Pepsi pod skrzydłami jednego właściciela - PepsiCo - nie odbywa się bez zgrzytów.

Czytaj więcej
Gdzie dwóch się bije... marketing

Gdzie dwóch się bije...

Coca-Cola zyskała dzięki Euro, ale kosztem Pepsi, która notuje spadki sprzedaży. Rośnie też popyt na Hoop Colę, chociaż jej producent wydaje mniej na reklamę.

Czytaj więcej
Reklamowy Super Bowl 2013 reklama

Reklamowy Super Bowl 2013

Finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi stał się nieformalnym świętem narodowym w Stanach Zjednoczonych. XLV finał miał największą oglądalność w historii - 111 mln widzów.

Czytaj więcej
Coca-Cola na zielono marketing

Coca-Cola na zielono

W Argentynie pojawiła się nowa Coca Cola Life z zieloną etykietą i nakrętką, słodzona stewią. Koncern z Atlanty nie był jednak pierwszym, który w swoim napoju wykorzystał naturalny słodzik. Pierwsza słodzona stewią cola pojawiła się... w Polsce.

Czytaj więcej
Sześć wielkich budżetów pod znakiem zapytania reklama

Sześć wielkich budżetów pod znakiem zapytania

Sam proces połączenia dwóch reklamowych gigantów - Publicisu i Omnicomu - zakończy się prawdopodobnie w ciągu 2,5 roku, ale już teraz klienci zastanawiają się nad konsekwencjami tej fuzji dla swoich marek.

Czytaj więcej
Energetyki czeka blackout? marketing

Energetyki czeka blackout?

Kategoria w Polsce ma się nadal nieźle, ale na jak długo starczy siły zaklętej w energetycznych napojach?

Czytaj więcej
Bardziej multidyscyplinarny Cheil reklama

Bardziej multidyscyplinarny Cheil

Od kwietnia zmianie ulega struktura kreacji agencji - współpracujące ze sobą trzy działy mają zostać zintegrowane w jeden multidyscyplinarny zespół.

Czytaj więcej
Klient zapłaci agencji za efekt marketing

Klient zapłaci agencji za efekt

Change Integrated pomogła start-upowi napojowemu i rozliczy się z nim w nowym modelu.

Czytaj więcej
Sentyment do oranżady marketing

Sentyment do oranżady

Producenci zwracają uwagę na znaczne wzrosty sprzedaży i potencjał rozwoju tego segmentu napojów.

Czytaj więcej