ilość wyników: 46
Event zorganizowała po raz czwarty agencja Pride & Glory Interactive.
Czytaj więcejChociaż widmo bankructwa Grecji straszy drugą falą światowego kryzysu finansowego, to nasi bankowcy - jakby tym niezrażeni - zabrali się do zmiany swoich szyldów. Kilka banków wprowadziło ostatnio nowe formaty reklamowe, a szykują się kolejne zmiany.
Czytaj więcejO procesie kreatywnym, multimediach i tym, co łączy Polaków z Brazylijczykami, mówi Jarbas Agnelli, twórca multimedialny, gość odbywającego się pod auspicjami SAR Imagination Day.
Czytaj więcejW tegorocznych edycjach konkursów Media Trendy oraz KTR nie przyznano najważniejszych nagród.
Czytaj więcejW ostatnich latach współpraca pomiędzy agencjami reklamowymi, studiami produkcyjnymi i postprodukcyjnymi bardzo się zmieniała. Zatarły się granice między sztywnymi funkcjami, jakie pełniły te firmy względem klienta.
Czytaj więcejDanone ruszył z kampanią promującą nowe warianty smakowe jogurtu deserowego Fantasia, którego opakowania zaprojektowała Ania Kruk - projektantka biżuterii.
Czytaj więcejWszystkie nowe prepaidy muszą być zarejestrowane na konkretną osobę. 10 mln dotychczasowych posiadaczy takich numerów będzie musiało zrobić to do lutego 2017 r. Operatorzy potraktowali tę sposobność jako okazję do podebrania klientów konkurencji, więc ruszyła reklamowa ofensywa.
Czytaj więcejKampania jest autorstwa Saatchi & Saatchi IS. To kontynuacja kampanii z Napoleonem.
Czytaj więcej- Zależy nam na stworzeniu środowiska, w którym reżyser może się rozwijać, gdzie ma stałe zaplecze w postaci ludzi, z którymi pracuje, którzy go inspirują - mówi Piotr Sikora, prezes zarządu, założyciel Platige Image.
Czytaj więcej10 kwietnia w telewizji, kinach i internecie pojawiła się nowa odsłona kampanii Orange LOVE. Tym razem możemy zobaczyć w niej Marcina Dorocińskiego.
Czytaj więcej