Wyniki wyszukiwania dla tagu - play
ilość wyników: 87

White Rabbit inaczej podzielony reklama

White Rabbit inaczej podzielony

Agencja pozyskała nowego inwestora i zaczęła od inwestycji w ludzi. Chce w ten sposób zasygnalizować nowy etap rozwoju spółki i nową jakość oferowanych usług.

Czytaj więcej
Eksperyment Kompanii Piwowarskiej i inne wydarzenia informacje

Eksperyment Kompanii Piwowarskiej i inne wydarzenia

Przedstawiamy subiektywny przegląd najbardziej interesujących historii z kilku minionych dni. Głównym źródłem jest dzienny serwis MMP24.

Czytaj więcej
Kuba Wojewódzki jako Kuba Wszechpolski w kampanii Play reklama

Kuba Wojewódzki jako Kuba Wszechpolski w kampanii Play

P4, operator sieci Play, oficjalnie przedstawił Kubę Wojewódzkiego jako ambasadora programu "Testuj smartfona". Autorem kampanii nie jest jednak Grandes Kochonos, lecz Grey.

Czytaj więcej
Brawa za odwagę! opinie

Brawa za odwagę!

Maciej Burlikowski, "MMP": I znów przychodzi nam pochwalić Playa. Półżartem powiem, że to już trochę nudne.

Czytaj więcej
Kup pan cegłę... w banku marketing

Kup pan cegłę... w banku

Chociaż banki najmocniej obecnie rywalizują o posiadaczy rachunków osobistych i najchętniej zatrudniają do tego znane i lubiane postaci, to bynajmniej nie wyczerpuje to ich zabiegów. Próbują ściągnąć do siebie klientów na różne sposoby... czasem nawet nietypowe.

Czytaj więcej
PTC łapie wiatr w żagle opinie

PTC łapie wiatr w żagle

Maciej Burlikowski, "MMP": Po latach marazmu i oddawania klientów konkurencji PTC - już pod marką T-Mobile - zaczyna dyktować warunki rynkowi i odgraża się, że stać ją na więcej. Pod warunkiem że niemiecki właściciel nie poskąpi kasy.

Czytaj więcej
Koncept dobry na wszystko opinie

Koncept dobry na wszystko

Maciej Burlikowski, "MMP": Agencje reklamowe "sprzedają" te same koncepty kreatywne kolejnym klientom. W myśl zasady, że dobry pomysł (i włożona praca) nie może się zmarnować.

Czytaj więcej
Playowe wojny cenowe marketing

Playowe wojny cenowe

Po raz kolejny czwarty operator komórkowy zmusza konkurencję do obniżek cen. Skorzystają abonenci.

Czytaj więcej
Operatorzy MVNO, wersja 2.0 marketing

Operatorzy MVNO, wersja 2.0

Czy wirtualni operatorzy przekonają do siebie użytkowników komórek?

Czytaj więcej
Większy może więcej [wywiad] marketing

Większy może więcej [wywiad]

Grzegorz Bors, członek zarządu Polskiej Telefonii Cyfrowej, odpowiedzialny za marketing i sprzedaż, mówi, co przyniosła zmiana marki Era na T-Mobile i czy telekomy będą zmniejszały nakłady na reklamy.

Czytaj więcej