Wyniki wyszukiwania dla tagu - play
ilość wyników: 117
White Rabbit inaczej podzielony reklama

Agencja pozyskała nowego inwestora i zaczęła od inwestycji w ludzi. Chce w ten sposób zasygnalizować nowy etap rozwoju spółki i nową jakość oferowanych usług.

Czytaj więcej
Eksperyment Kompanii Piwowarskiej i inne wydarzenia informacje

Przedstawiamy subiektywny przegląd najbardziej interesujących historii z kilku minionych dni. Głównym źródłem jest dzienny serwis MMP24.

Czytaj więcej
Kuba Wojewódzki jako Kuba Wszechpolski w kampanii Play reklama

P4, operator sieci Play, oficjalnie przedstawił Kubę Wojewódzkiego jako ambasadora programu "Testuj smartfona". Autorem kampanii nie jest jednak Grandes Kochonos, lecz Grey.

Czytaj więcej
Brawa za odwagę! opinie

Maciej Burlikowski, "MMP": I znów przychodzi nam pochwalić Playa. Półżartem powiem, że to już trochę nudne.

Czytaj więcej
Kup pan cegłę... w banku marketing

Chociaż banki najmocniej obecnie rywalizują o posiadaczy rachunków osobistych i najchętniej zatrudniają do tego znane i lubiane postaci, to bynajmniej nie wyczerpuje to ich zabiegów. Próbują ściągnąć do siebie klientów na różne sposoby... czasem nawet nietypowe.

Czytaj więcej
PTC łapie wiatr w żagle opinie

Maciej Burlikowski, "MMP": Po latach marazmu i oddawania klientów konkurencji PTC - już pod marką T-Mobile - zaczyna dyktować warunki rynkowi i odgraża się, że stać ją na więcej. Pod warunkiem że niemiecki właściciel nie poskąpi kasy.

Czytaj więcej
Koncept dobry na wszystko opinie

Maciej Burlikowski, "MMP": Agencje reklamowe "sprzedają" te same koncepty kreatywne kolejnym klientom. W myśl zasady, że dobry pomysł (i włożona praca) nie może się zmarnować.

Czytaj więcej
Playowe wojny cenowe marketing

Po raz kolejny czwarty operator komórkowy zmusza konkurencję do obniżek cen. Skorzystają abonenci.

Czytaj więcej
Operatorzy MVNO, wersja 2.0 marketing

Czy wirtualni operatorzy przekonają do siebie użytkowników komórek?

Czytaj więcej
Większy może więcej [wywiad] marketing

Grzegorz Bors, członek zarządu Polskiej Telefonii Cyfrowej, odpowiedzialny za marketing i sprzedaż, mówi, co przyniosła zmiana marki Era na T-Mobile i czy telekomy będą zmniejszały nakłady na reklamy.

Czytaj więcej