ilość wyników: 50
30 brązowych statuetek, 18 srebrnych, 9 złotych oraz grand prix dla firmy Play przyznano w konkursie Effie Awards 2016.
Czytaj więcejAgencja marketingu zintegrowanego Plej, w ramach dynamicznego rozwoju i zmian, które w niej zachodzą, postanowiła odświeżyć swój wizerunek. Wyzwaniem było stworzenie nowego logo i całego systemu identyfikacji wizualnej, które zobrazują charakter agencji.
Czytaj więcejEnergizer, we współpracy z dużymi sieciami kin - Multikinem w Polsce oraz Cinema-City w Czechach, Rumunii i na Węgrzech, przygotował dla swoich klientów akcję specjalną.
Czytaj więcejW trzeciej polskiej edycji turnieju World Corporate Golf Challenge - Plej WCGC Poland wezmą udział duety firmowe, które zarejestrowały swój udział, bądź dokonają rejestracji na stronie www.wcgc.pl (zapisy trwają do 5 czerwca).
Czytaj więcej9 i 10 czerwca odbyła się trzecia edycja korporacyjnego turnieju golfowego WCGC Poland oragnizowanego przez agencję Plej.
Czytaj więcejW teledysku promującym Strefę Play na Przystanku Woodstock obok Jurka Owsiaka występują znani youtuberzy i influencerzy.
Czytaj więcejKoncepcję kreatywną i realizację strefy wykonała agencja Plej we współpracy z Tabasco Jacek Stachera. Za współpracę z infuencerami odpowiadali: MediaCom i Isobar.
Czytaj więcejAnna Godzisz i Gabriela Żółtaniecka przyjmują do teamu nowego partnera.
Czytaj więcejZ branżą reklamową związany jest od ponad 20 lat.
Czytaj więcej