Wyniki wyszukiwania dla tagu - polsat-media
ilość wyników: 24
Jesień droższa tylko w Polsacie media-tv

Tylko Polsat zdecydował się na podwyżkę cen reklam. Stacje tematyczne wierzą, że paradoksalnie mogą być beneficjentem pogorszenia sytuacji ekonomicznej.

Czytaj więcej
Brokerzy TV w negocjacyjnej gorączce media-tv

Kilka stacji telewizyjnych negocjuje swoje kontakty brokerskie. Ponieważ wybór jest stosunkowo niewielki, to wydaje się, że deklaracje o zmianie brokera mają bardziej tworzyć lepszą pozycję negocjacyjną niż odzwierciedlać realną chęć zmiany partnera w interesach.

Czytaj więcej
Euro 2012 podratuje wydatki na reklamę TV media-tv

Przewidywanie, jak w tym roku będzie się rozwijał rynek reklamy telewizyjnej, przypomina wróżenie z fusów. Specjaliści wierzą, że tegoroczne wydarzenia sportowe pozwolą jednak utrzymać wzrost wydatków. Przynajmniej w pierwszej połowie br.

Czytaj więcej
Agora bardziej optymistyczna niż TVN media-inne

Wydawca "Gazety Wyborczej" spadek całego rynku reklamy szacuje w tym roku na maksymalnie - 6 proc., a TVN reklamy telewizyjnej na -7,5 proc.

Czytaj więcej
Koniec polityki miłości w telewizji media-tv

TVN tupnął nogą i ostro zmienił swoją politykę handlową. Agencje oficjalnie cieszą się, że jest szansa na unormowanie sytuacji z cenami reklam. Po cichu jednak zastanawiają się, co zrobić z kosztami, jakie zagwarantowały dotychczas w przetargach mediowych.

Czytaj więcej
Noizz.pl startuje z kampanią reklamową reklama

Portal poszerza też grono felietonistów.

Czytaj więcej
W Poznaniu startuje konferencja PIKE 2017 media-tv

W czasie 44. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2017 odbędą się dyskusje o najnowszych trendach na rynku telewizji, telekomunikacji i reklamy.

Czytaj więcej
Netia chce wyraźnie wzmocnić markę reklama

Po dwóch latach telekom powraca do większej aktywności reklamowej.

Czytaj więcej
Joanna Lewandowska commercial managerem Polsat Media media-tv

Będzie odpowiedzialna za przygotowywanie, monitorowanie oraz rozliczanie planów sprzedażowych kanałów zewnętrznych.

Czytaj więcej
OOH bez kleju i papieru media-ooh

Klasyczne nośniki reklamowe out-of-home coraz szybciej ustępują miejsca cyfrowym - w każdym razie to wyraźny trend na najbardziej rozwiniętych rynkach. W Polsce też dzieje się w tym obszarze dużo, ale firmy reklamy zewnętrznej z niepokojem czekają na skutki przyjęcia uchwał krajobrazowych.

Czytaj więcej