Wyniki wyszukiwania dla tagu - polsat
ilość wyników: 98
W czyje ręce i za ile media-tv

Grupa ITI rozważa różne opcje w sprawie pakietu kontrolnego TVN. Analitycy - w wypadku opcji sprzedaży - jako potencjalnego nabywcę wskazują m.in. Time Warner.

Czytaj więcej
Szukanie punktów styku marketing

Dwa najczęściej odmieniane słowa w kontekście transakcji zakupu Plusa przez Zygmunta Solorza-Żaka to: imperium i synergia. Imperium, choć to określenie może na wyrost, rzeczywiście powstaje, natomiast o synergie, przynajmniej szybkie i bezpośrednie, będzie już trudniej.

Czytaj więcej
TVP traci na rzecz Polsatu i tematyków media-tv

Czy możemy mówić o kryzysie oglądalności TVP, a szczególnie TVP1? Jesienią spółka chce wstrzymać trend spadkowy, ale nie będzie to łatwe zadanie. Nieustannie rozwijają się kanały tematyczne, a najwięksi rywale nie odkryli jeszcze kart.

Czytaj więcej
Eksperyment Kompanii Piwowarskiej i inne wydarzenia archiwum2

Przedstawiamy subiektywny przegląd najbardziej interesujących historii z kilku minionych dni. Głównym źródłem jest dzienny serwis MMP24.

Czytaj więcej
Teleduperele - sztuka robienia w balona opinie

Monika Walewska, media planner buyer w domu mediowym Starcom, o tym jak to dobrze, że wreszcie kończą się wakacje.

Czytaj więcej
Jesień droższa tylko w Polsacie media-tv

Tylko Polsat zdecydował się na podwyżkę cen reklam. Stacje tematyczne wierzą, że paradoksalnie mogą być beneficjentem pogorszenia sytuacji ekonomicznej.

Czytaj więcej
Serialowy zawrót głowy media-tv

Wrzesień za nami, można podsumować zatem, jak kształtowały się serialowe gusta widowni w pierwszym miesiącu nowych ramówek.

Czytaj więcej
Konferencja Euro 2012, czyli marketing zwodniczy marketing

Artur Łobanowski z agencji Sponsoring Expert oraz Michał Gniatkowski z kancelarii Weremczuk, Bobeł & Wspólnicy znajdą się wśród prelegentów konferencji Euro 2012 - prawa sponsorów vs. marketing zwodniczy.

Czytaj więcej
Najlepsi nadawcy i biura reklamy w 2011 roku media-tv

Najlepiej ocenionym telewizyjnym nadawcą mijającego roku został Polsat, w kategorii stacji radiowej zwyciężyło RMF Classic. Najbardziej docenione biura reklamy to, w zależności od kategorii: Discovery Media, Edipresse Polska, Gazeta Wyborcza i Metro, RRM, Ströer oraz Interia.pl.

Czytaj więcej
"Rodzinka.pl" Hit dla TVP archiwum2

Wyróżnienie "MMP" odebrał sam Juliusz Braun, prezes zarządu TVP. Skromna uroczystość odbyła się na planie serialu.

Czytaj więcej