ilość wyników: 97
Grupa ITI rozważa różne opcje w sprawie pakietu kontrolnego TVN. Analitycy - w wypadku opcji sprzedaży - jako potencjalnego nabywcę wskazują m.in. Time Warner.
Czytaj więcejDwa najczęściej odmieniane słowa w kontekście transakcji zakupu Plusa przez Zygmunta Solorza-Żaka to: imperium i synergia. Imperium, choć to określenie może na wyrost, rzeczywiście powstaje, natomiast o synergie, przynajmniej szybkie i bezpośrednie, będzie już trudniej.
Czytaj więcejCzy możemy mówić o kryzysie oglądalności TVP, a szczególnie TVP1? Jesienią spółka chce wstrzymać trend spadkowy, ale nie będzie to łatwe zadanie. Nieustannie rozwijają się kanały tematyczne, a najwięksi rywale nie odkryli jeszcze kart.
Czytaj więcejPrzedstawiamy subiektywny przegląd najbardziej interesujących historii z kilku minionych dni. Głównym źródłem jest dzienny serwis MMP24.
Czytaj więcejMonika Walewska, media planner buyer w domu mediowym Starcom, o tym jak to dobrze, że wreszcie kończą się wakacje.
Czytaj więcejTylko Polsat zdecydował się na podwyżkę cen reklam. Stacje tematyczne wierzą, że paradoksalnie mogą być beneficjentem pogorszenia sytuacji ekonomicznej.
Czytaj więcejWrzesień za nami, można podsumować zatem, jak kształtowały się serialowe gusta widowni w pierwszym miesiącu nowych ramówek.
Czytaj więcejArtur Łobanowski z agencji Sponsoring Expert oraz Michał Gniatkowski z kancelarii Weremczuk, Bobeł & Wspólnicy znajdą się wśród prelegentów konferencji Euro 2012 - prawa sponsorów vs. marketing zwodniczy.
Czytaj więcejNajlepiej ocenionym telewizyjnym nadawcą mijającego roku został Polsat, w kategorii stacji radiowej zwyciężyło RMF Classic. Najbardziej docenione biura reklamy to, w zależności od kategorii: Discovery Media, Edipresse Polska, Gazeta Wyborcza i Metro, RRM, Ströer oraz Interia.pl.
Czytaj więcejWyróżnienie "MMP" odebrał sam Juliusz Braun, prezes zarządu TVP. Skromna uroczystość odbyła się na planie serialu.
Czytaj więcej