Wyniki wyszukiwania dla tagu - pwc
ilość wyników: 31
Reklama behawioralna niezagrożona marketing

IAB rozpoczyna kampanię uświadamiającą internautów, że kilkoma kliknięciami mogą zablokować przesyłanie im reklam behawioralnych. Branża jest spokojna: inicjatywa nie zagrozi dynamicznemu rozwojowi tej reklamy w Polsce.

Czytaj więcej
Potęga sieci reklama

Rok 2011 dał rynkowi reklamy online aż 23-proc. wzrost. Dynamika jest nawet lepsza niż w dwóch poprzednich latach.

Czytaj więcej
Internet - lek na całe zło media-internet

Żyjemy w atmosferze spadków, redukcji, zamrażania budżetów. Media przestały być optymistyczne. Na ratunek co roku przychodzi internet, który ponownie rośnie.

Czytaj więcej
Koniec magii iPada? marketing

Tablety to wielka nadzieja prasy, ale trendy w sprzedaży urządzeń nie są sprzymierzeńcem wydawców. Popyt na tablety nieco zmalał, mniej popularne są modele 10-calowe, maleje udział Apple. Prasa może jednak wciąż wykorzystać swoją szansę.

Czytaj więcej
AdEx: w I kwartale br. reklama internetowa wzrosła o ponad 13 proc. media-internet

Głównym motorem rozwojowym jest obecnie reklama graficzna.

Czytaj więcej
Provident dyskredytuje słabszych konkurentów? marketing

Sprawę rozstrzygnie sąd.

Czytaj więcej
AdEx: 3,6 mld zł na reklamę online w roku 2016 media-internet

Według badania AdEx - zrealizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska - w roku 2016 wartość reklamy cyfrowej w Polsce wzrosła o ponad 440 mln zł względem roku wcześniejszego i zanotowała 14 proc. wzrostu.

Czytaj więcej
AdEx: w I kwartale br. reklama online urosła o 10 proc. media-internet

Kluczowy wpływ na dwucyfrową dynamikę mają globalni gracze oraz segment ogłoszeń.

Czytaj więcej
Konsument v20.17 - dlaczego trudno się z nim dogadać? opinie

Konsument funkcjonujący w świecie online i offline, trzymający rękę na pulsie, silnie obecny w rzeczywistości roku 2017, ale wciąż dopuszczający zmiany własnego postrzegania świata w przyszłości - mniej lojalny i bardziej wymagający. Czy można się z nim dogadać?

Czytaj więcej
AdEx: Po III kwartałach ub.r. reklama online wzrosła o 6 proc. reklama

Wartość rynku wyniosła w omawianym okresie 2,69 mld zł.

Czytaj więcej