ilość wyników: 31
IAB rozpoczyna kampanię uświadamiającą internautów, że kilkoma kliknięciami mogą zablokować przesyłanie im reklam behawioralnych. Branża jest spokojna: inicjatywa nie zagrozi dynamicznemu rozwojowi tej reklamy w Polsce.
Czytaj więcejRok 2011 dał rynkowi reklamy online aż 23-proc. wzrost. Dynamika jest nawet lepsza niż w dwóch poprzednich latach.
Czytaj więcejŻyjemy w atmosferze spadków, redukcji, zamrażania budżetów. Media przestały być optymistyczne. Na ratunek co roku przychodzi internet, który ponownie rośnie.
Czytaj więcejTablety to wielka nadzieja prasy, ale trendy w sprzedaży urządzeń nie są sprzymierzeńcem wydawców. Popyt na tablety nieco zmalał, mniej popularne są modele 10-calowe, maleje udział Apple. Prasa może jednak wciąż wykorzystać swoją szansę.
Czytaj więcejGłównym motorem rozwojowym jest obecnie reklama graficzna.
Czytaj więcejWedług badania AdEx - zrealizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska - w roku 2016 wartość reklamy cyfrowej w Polsce wzrosła o ponad 440 mln zł względem roku wcześniejszego i zanotowała 14 proc. wzrostu.
Czytaj więcejKluczowy wpływ na dwucyfrową dynamikę mają globalni gracze oraz segment ogłoszeń.
Czytaj więcejKonsument funkcjonujący w świecie online i offline, trzymający rękę na pulsie, silnie obecny w rzeczywistości roku 2017, ale wciąż dopuszczający zmiany własnego postrzegania świata w przyszłości - mniej lojalny i bardziej wymagający. Czy można się z nim dogadać?
Czytaj więcejWartość rynku wyniosła w omawianym okresie 2,69 mld zł.
Czytaj więcej