Wyniki wyszukiwania dla tagu - pzu
ilość wyników: 33

Cytaty slodko-kwasno

Cytaty

Smaczki z mediów: heretycki Owsiak, antylajki, fucha nie dla idiotów.

Czytaj więcej
Niewiele firm przetrwa ewolucję społecznościową reklama

Niewiele firm przetrwa ewolucję społecznościową

Z Krzysztofem Winnikiem, brand managerem & social media directorem agencji Ostryga, rozmawiamy m.in. o powodach odejścia z NuOrder i planach strategicznych w nowej firmie.

Czytaj więcej
Wiosenne porządki w ACR reklama

Wiosenne porządki w ACR

Po przyjściu nowego managementu kilka osób postanowiło pożegnać się z agencją. Tymczasem udziały byłej prezes nadal nie zostały odkupione przez Grupę K2.

Czytaj więcej
Ubezpieczyciele directowi rosną dzięki współpracy z agentami marketing

Ubezpieczyciele directowi rosną dzięki współpracy z agentami

Czasy, gdy directy wyśmiewały agentów ubezpieczeniowych, minęły, obecnie ci ubezpieczyciele rosną głównie dzięki multiagencjom.

Czytaj więcej
Siła rekomendacji reklama

Siła rekomendacji

Wierzy w nią szef Faster & Better Adam Szudra. Jego agencja znalazła się w OS3 Group i jak na razie inwestor nie może mieć powodów do narzekań.

Czytaj więcej
Wizerunek kluczem do sukcesu opinie

Wizerunek kluczem do sukcesu

Jarosław Filipek, szef Codes Strategie, ocenia zmiany wizerunkowe kilku dużych korporacji z minionego roku.

Czytaj więcej
Germanie nad Wartą marketing

Germanie nad Wartą

W odstępie kilku dni dwie firmy ubezpieczeniowe pokazały swoje nowe marki. Obie przechodzą rebrandingi związane z nowymi, niemieckimi udziałowcami i chociaż różni je pozycja i strategie na przyszłość obie liczą na umocnienie pozycji.

Czytaj więcej
Grupa K2 - media na poważnie media-internet

Grupa K2 - media na poważnie

Po niesatysfakcjonujących wynikach domu mediowego ACR zastąpi go nowa marka - K2 Media.

Czytaj więcej
PZL: i Wołoska może być kreatywna opinie

PZL: i Wołoska może być kreatywna

Od stycznia tego roku agencje Leo Burnett i należąca do tej samej grupy PZL pracują we wspólnym biurze. Niektórzy z żalem już pożegnali "stary" PZL, ale bliska współpraca obu firm ma duży sens.

Czytaj więcej
Po co PZU kupuje Link4? marketing

Po co PZU kupuje Link4?

Jednym ruchem umacnia pozycję na krajowym rynku i staje się faktycznym liderem w regionie. Zapłaci za to ponad 1,5 mld zł. Niemało, ale z dużą szansą na opłacalność.

Czytaj więcej