Wyniki wyszukiwania dla tagu - snapchat
ilość wyników: 55
Wspaniała ulotność Snapów opinie

- Młodych do Snapchata przyciąga autodestrukcyjny charakter. Fakt, iż przesyłane zdjęcia po kilku sekundach znikają bezpowrotnie - pisze Stanisław Mencwel, managing director firmy doradztwa strategicznego CPC Join the Dots.

Czytaj więcej
Dlaczego młodzi kochają Snapchata? opinie

Możemy przejść obok Snapchata obojętnie, szufladkując go jako przelotne zjawisko związane z sextingiem, albo otworzyć oczy na prawdziwe oblicze innowacji, w najlepszym tego słowa znaczeniu - pisze Tomasz Matuszewski.

Czytaj więcej
IRCenter: Snapchat wyprzedza Twittera media-inne

Agencja badawczo-analityczna IRCenter przygotowała trzecią edycję podsumowania social mediów w Polsce. To projekt łączący dane deklaratywne i pomiar zachowań użytkowników mediów społecznościowych - na komputerach i urządzeniach mobilnych.

Czytaj więcej
Instagram w Polsce przyciąga nawet 10 razy więcej kobiet niż mężczyzn media-internet

Z analiz Gemiusa wynika, że kobiety bardzo aktywnie korzystają z aplikacji społecznościowych.

Czytaj więcej
Marketing przy piłce - kto robi to dobrze? opinie

Marketing piłkarski jest niszą, która jest niedoceniana i nieznana. Czas najwyższy przestać traktować piłkę jako siedlisko chuliganerii, a zacząć patrzeć na nią okiem marketingowca. Szczególnie, że rynku jest wielu pomysłowych - często hobbystycznych - speców od różnego typu aktywacji.

Czytaj więcej
Czy wirtualna rzeczywistość dogoni tę realną? opinie

Dmexco 2017 pokazało co to znaczy marketing doświadczeń.

Czytaj więcej
Eurosport zbroi się przed igrzyskami Pyeongchang 2018 media-tv

Nadawca przygotowuje specjalne rozwiązania technologiczne i formaty programowe. Zacieśnia też współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim.

Czytaj więcej
Nie ogłaszajmy końca Snapchata opinie

Snapchat zrewolucjonizował świat social mediów. Dajmy mu szansę.

Czytaj więcej
McDonald's wprowadza na rynek fake'ową markę odzieżową [wideo] reklama

W ramach promocji nowej wersji pikantnych nuggetsów sieć decyduje się na niecodzienne posunięcie.

Czytaj więcej
Doritos rezygnuje z nazwy i logo w kampanii adresowanej do pokolenia Z [wideo] reklama

Kampania "Inny poziom" ("Another Level") obejmuje OOH, media społecznościowe i cyfrowe oraz spot telewizyjny, który zadebiutował podczas ceremonii rozdania MTV Music Video Awards.

Czytaj więcej