ilość wyników: 51
- Młodych do Snapchata przyciąga autodestrukcyjny charakter. Fakt, iż przesyłane zdjęcia po kilku sekundach znikają bezpowrotnie - pisze Stanisław Mencwel, managing director firmy doradztwa strategicznego CPC Join the Dots.
Czytaj więcejMożemy przejść obok Snapchata obojętnie, szufladkując go jako przelotne zjawisko związane z sextingiem, albo otworzyć oczy na prawdziwe oblicze innowacji, w najlepszym tego słowa znaczeniu - pisze Tomasz Matuszewski.
Czytaj więcejAgencja badawczo-analityczna IRCenter przygotowała trzecią edycję podsumowania social mediów w Polsce. To projekt łączący dane deklaratywne i pomiar zachowań użytkowników mediów społecznościowych - na komputerach i urządzeniach mobilnych.
Czytaj więcejZ analiz Gemiusa wynika, że kobiety bardzo aktywnie korzystają z aplikacji społecznościowych.
Czytaj więcejMarketing piłkarski jest niszą, która jest niedoceniana i nieznana. Czas najwyższy przestać traktować piłkę jako siedlisko chuliganerii, a zacząć patrzeć na nią okiem marketingowca. Szczególnie, że rynku jest wielu pomysłowych - często hobbystycznych - speców od różnego typu aktywacji.
Czytaj więcejDmexco 2017 pokazało co to znaczy marketing doświadczeń.
Czytaj więcejNadawca przygotowuje specjalne rozwiązania technologiczne i formaty programowe. Zacieśnia też współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim.
Czytaj więcejSnapchat zrewolucjonizował świat social mediów. Dajmy mu szansę.
Czytaj więcejW ramach promocji nowej wersji pikantnych nuggetsów sieć decyduje się na niecodzienne posunięcie.
Czytaj więcejKampania "Inny poziom" ("Another Level") obejmuje OOH, media społecznościowe i cyfrowe oraz spot telewizyjny, który zadebiutował podczas ceremonii rozdania MTV Music Video Awards.
Czytaj więcej