Wyniki wyszukiwania dla tagu - tiktok
ilość wyników: 59
GetHero: TikTok to środowisko ludzi młodych media-internet

Najczęściej tworzą treści użytkownicy w wieku 13-15 lat.

Czytaj więcej
Przychody z aplikacji i gier mobilnych wzrosły w pierwszym półroczu o 15% marketing

Po względem tempa wzrostu przychodów i liczby pobrań Google Play wyprzedziło AppStore - wynika z danych Sensor Tower.

Czytaj więcej
Ralph Lauren z kampanią na TikToku związaną z US Open marketing

To pierwsza marka luksusowa, która uruchamia kampanię na tej platformie społecznościowej.

Czytaj więcej
Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day marketing

Swoją wiedzą o młodych konsumentach podzielą się m.in. przedstawiciele firm: Coca-Cola, Facebook, IQS, Gemius, MediaCom, Nielsen, Play i Viacom. Konferencja już 23 października.

Czytaj więcej
Jak działają algorytmy w social mediach: Instagram media-internet

Po przejęciu Instagrama przez Facebooka w 2012 roku pojawia się coraz więcej podobieństw i zależności między dwiema platformami. Jednak postawione przed nimi priorytety różnicują je i wpływają m.in. na to, w jakiej kolejności wyświetlają się posty ich użytkownikom - pisze Aleksandra Witkowska.

Czytaj więcej
Futurebook, czyli przyszłość social mediów media-internet

Wszystko wskazuje na to, że żyjemy w złotej epoce social mediów. Jak długo ona potrwa? Jak wpłynie na internet i branżę marketingową? I przede wszystkim - jak budować wizerunek w świecie, w którym 14-latek dysponuje możliwościami i danymi, o których marketerzy 10 lat temu mogli tylko pomarzyć?

Czytaj więcej
2020 - media zredefiniowane opinie

Różne wymiary mediów rozumiane jako touchpoint, format, kontekst i dane umożliwiające dotarcie, przekształcają się pod parasolami amerykańskich gigantów: firm Amazon, Apple, Google i Facebook - pisze Roman Dudziński, digital director w Carat Polska.

Czytaj więcej
"Elle" z 1,7 mln wyświetleń na TikToku od stycznia media-prasa

Magazyn stawia na treści "w estetyce premium" i kontent wideo dopasowany do każdego z kont społecznościowych.

Czytaj więcej
Maciej Skrzypczak i Bart Woźniak zakładają agencję Space Cat Inustries media-internet

Będzie specjalizować się w działaniach na TikToku

Czytaj więcej
TikTok skutecznym narzędziem w promocji Zimowego Narodowego marketing

Profil Zimowego Narodowego na TikToku to ponad 92 tysiące fanów i 21 milionów wyświetleń materiałów wideo z #zimowynarodowy.

Czytaj więcej