Wyniki wyszukiwania dla tagu - tvn-media
ilość wyników: 41
Brokerzy TV w negocjacyjnej gorączce media-tv

Kilka stacji telewizyjnych negocjuje swoje kontakty brokerskie. Ponieważ wybór jest stosunkowo niewielki, to wydaje się, że deklaracje o zmianie brokera mają bardziej tworzyć lepszą pozycję negocjacyjną niż odzwierciedlać realną chęć zmiany partnera w interesach.

Czytaj więcej
Telewizja Puls myśli o pierwszej czwórce media-tv

Prezes Telewizji Puls jest przekonany, że po zakończeniu procesu cyfryzacji na rynku nie będzie już stacji z udziałami w widowni rzędu 15 proc. Jego stacje chcą mieć łącznie 7 proc. i tym samym powalczyć o pozycję z m.in. TVP2.

Czytaj więcej
Rekonstrukcja brokerów TV media-tv

Rynek brokerów reklamowych stacji telewizyjnych zmienia się w niezwykle szybkim tempie. Powstają nowi gracze, inny rezygnują ze swojej niezależności.

Czytaj więcej
Atmedia - efekt domina media-inne

Broker jest w sytuacji kryzysowej, prawdopodobnie największej w swojej historii w Polsce.

Czytaj więcej
Koniec polityki miłości w telewizji media-tv

TVN tupnął nogą i ostro zmienił swoją politykę handlową. Agencje oficjalnie cieszą się, że jest szansa na unormowanie sytuacji z cenami reklam. Po cichu jednak zastanawiają się, co zrobić z kosztami, jakie zagwarantowały dotychczas w przetargach mediowych.

Czytaj więcej
Atmedia: 

gdy znika broker opinie

Historia Atmediów na rynku telewizyjnym dobiega końca. Zniknięcie - do niedawna dużej - firmy z polskiego krajobrazu brokerskiego powinno dać do myślenia konkurencji, nawet tej, która dziś zaciera ręce albo otwiera szampana.

Czytaj więcej
Mamy chaos [wywiad] media-inne

- Dziś widzę, że za mało energii włożyliśmy w próbę zmiany rynku poprzez telemetrię. To przez to mamy w Polsce status quo, a pozycja największych stacji jest uprzywilejowana - mówi Marcin Boroszko, CEO domu sprzedaży Atmedia, będącego obecnie w likwidacji.

Czytaj więcej
TVN Media, WP, AMS, Edipresse i Media Impact nagrodzone przez "MMP" media-inne

To już 12. edycja Raportu Specjalnego "Biura Reklamy" przygotowanego przez "Media & Marketing Polska" we współpracy z firmą Millward Brown.

Czytaj więcej
Sympatia.pl rusza z nową kampanią [wideo] reklama

Działania będą prowadzone pod hasłem "Daj się poznać".

Czytaj więcej
Publicis rusza z nową kampanią dla Renault reklama

To nowa odsłona działań "True stories".

Czytaj więcej