Wyniki wyszukiwania dla tagu - tvn
ilość wyników: 148
Teleduperele - kilkanaście mgnień wiosny opinie

Monika Walewska, media planner buyer w domu mediowym Starcom, o sztuce układania ramówek telewizyjnych na przykładzie ostatniego sezonu wiosennego.

Czytaj więcej
Szukanie punktów styku marketing

Dwa najczęściej odmieniane słowa w kontekście transakcji zakupu Plusa przez Zygmunta Solorza-Żaka to: imperium i synergia. Imperium, choć to określenie może na wyrost, rzeczywiście powstaje, natomiast o synergie, przynajmniej szybkie i bezpośrednie, będzie już trudniej.

Czytaj więcej
TVP traci na rzecz Polsatu i tematyków media-tv

Czy możemy mówić o kryzysie oglądalności TVP, a szczególnie TVP1? Jesienią spółka chce wstrzymać trend spadkowy, ale nie będzie to łatwe zadanie. Nieustannie rozwijają się kanały tematyczne, a najwięksi rywale nie odkryli jeszcze kart.

Czytaj więcej
Eksperyment Kompanii Piwowarskiej i inne wydarzenia informacje

Przedstawiamy subiektywny przegląd najbardziej interesujących historii z kilku minionych dni. Głównym źródłem jest dzienny serwis MMP24.

Czytaj więcej
Kuba Wojewódzki jako Kuba Wszechpolski w kampanii Play reklama

P4, operator sieci Play, oficjalnie przedstawił Kubę Wojewódzkiego jako ambasadora programu "Testuj smartfona". Autorem kampanii nie jest jednak Grandes Kochonos, lecz Grey.

Czytaj więcej
Kariery: John Domas pokieruje Y&R Brands reklama

Poza tym: Jacek Makowski i Mariusz Wąsiński, Izabela Albrychiewicz, Barbara Topol, Anna Skusiewicz i Sylwia Mikiel, Roman Skąpski i Maciej Ziemka, Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, Urszula Uchańska, Leszek Zaborowski, Leszek Nowak, Marek Gawlik, Jacek Czynajtis.

Czytaj więcej
Kup pan cegłę... w banku marketing

Chociaż banki najmocniej obecnie rywalizują o posiadaczy rachunków osobistych i najchętniej zatrudniają do tego znane i lubiane postaci, to bynajmniej nie wyczerpuje to ich zabiegów. Próbują ściągnąć do siebie klientów na różne sposoby... czasem nawet nietypowe.

Czytaj więcej
Teleduperele - sztuka robienia w balona opinie

Monika Walewska, media planner buyer w domu mediowym Starcom, o tym jak to dobrze, że wreszcie kończą się wakacje.

Czytaj więcej
TV.Disco ma szansę zaspokoić gusta Polaków [WYWIAD] media-tv

Ewa Czekała, prezes zarządu 4Fun Media, ujawnia, że w uruchomienie nowej stacji muzycznej nadawca zainwestował na razie poniżej miliona złotych. Potencjalną widownię TV.Disco ocenia na 5 mln Polaków.

Czytaj więcej
Jesień droższa tylko w Polsacie media-tv

Tylko Polsat zdecydował się na podwyżkę cen reklam. Stacje tematyczne wierzą, że paradoksalnie mogą być beneficjentem pogorszenia sytuacji ekonomicznej.

Czytaj więcej