Wyniki wyszukiwania dla tagu - twitter
ilość wyników: 51
Retronowocześni - analiza trendu opinie

Agata Grabowska, research & development executive w firmie badawczej 4P, pisze o trendzie, który przestał być niszowy i ma coraz większy wpływ na działania marketingowe.

Czytaj więcej
Politycy w kampanii boją się interakcji media-internet

Kampania wyborcza omija internet szerokim łukiem. Politycy panicznie obawiają się internautów, nie mają też zaufania do agencji, które zrobiłyby im w sieci kampanię z prawdziwego zdarzenia - oceniają specjaliści z rynku interaktywnego.

Czytaj więcej
Marketerzy i inteligencja tłumu opinie

Coraz częściej marketerzy sięgają po pomoc samych konsumentów, angażując ich bezpośrednio w proces powstawania produktu, reklamy i innych projektów komunikacyjnych - pisze Jan Kasprzycki-Rosikoń, managing director & partner MillionYou.com.

Czytaj więcej
Content marketing - jak radzić i podpowiadać konsumentowi opinie

- Wysokiej jakości content wypromowany na podstawie przemyślanej strategii to dziś klucz do sukcesu - zarówno marek, jak i mediów - pisze Włas Chorowiec, założyciel spółki LeadBullet.

Czytaj więcej
Wszyscy marudzą, lecz każdy widział opinie

Śledząc publikacje o MTV Video Music Awards, natrafiałem na komentarze, że format się wyczerpał, że wydarzenie nie zaskakuje, a kiedyś działy się rzeczy ekscytujące, np. występ Michalela Jacksona i Slasha czy pocałunek Madonny i Britney Spears - pisze Jerzy Dzięgielewski, dyrektor programowy MTV.

Czytaj więcej
3 x K - konsument, kontent i komunikacja, czyli wnioski z ICM Summit media-prasa

Uczciwość w komunikacji popłaca. Nie bójmy się podpisywać własną marką pod wartościowymi treściami. Czytelnicy mają dość wprowadzania w błąd, już dawno rozszyfrowali "piary" - mówi Magdalena Bulak, dyrektor Metro Custom Publishing w Agora SA.

Czytaj więcej
W ciekawych czasach żyjemy! opinie

O tegorocznym festiwalu telewizyjnym MIPTV pisze Olgierd Cygan, szef agencji Digital One.

Czytaj więcej
Direct mail wraca do łask opinie

Rozwój cyfrowych kanałów komunikacji spowodował, że do tradycyjnej przesyłki directmailingowej przylgnęła opinia nienowoczesnej i nieskutecznej. Przesyt reklamą internetową powoduje, że tradycyjne kampanie wracają do łask - pisze Michael Banaszczyk, dyrektor projektu Directmail.pl.

Czytaj więcej
Nie mobile i nie content opinie

To nie będzie rok mobile, a kontent nie jest królem, czyli co warto wynieść z Cannes Lions (oprócz tony darmowych gadżetów). Festiwal podsumowuje Bartosz Sikora, director Invention Mindshare Polska.

Czytaj więcej
Niemcy - Argentyna rekordowe 120 minut opinie

Od pierwszego gwizdka do zakończenia piłkarskich mistrzostw świata widownia przed telewizorami w Polsce dwukrotnie wzrosła, a zaangażowanie fanów w social mediach zwiększyło się przynajmniej dziesięciokrotnie - wynika z analizy przygotowanej przez grupę Dentsu Aegis Network.

Czytaj więcej