Wyniki wyszukiwania dla tagu - universal-mccann
ilość wyników: 33
McCann w przebudowie reklama

Przeciągające się poszukiwania menedżera, który miałby objąć stanowisko CEO, nie ułatwiają procesu porządkowania struktury grupy.

Czytaj więcej
Prasa prawicowa w ofensywie media-prasa

Debiut "Wprost Przeciwnie" już w najbliższy poniedziałek. To trzeci tytuł o tzw. profilu prawicowym w tym roku. Zdaniem ekspertów mediowych, choć widać krystalizację segmentu prasy o zdecydowanym światopoglądzie, to trudno jeszcze mówić o sukcesie. Najpierw niech okrzepnie.

Czytaj więcej
Jesień droższa tylko w Polsacie media-tv

Tylko Polsat zdecydował się na podwyżkę cen reklam. Stacje tematyczne wierzą, że paradoksalnie mogą być beneficjentem pogorszenia sytuacji ekonomicznej.

Czytaj więcej
Banki zmieniają komunikację marketing

Chociaż widmo bankructwa Grecji straszy drugą falą światowego kryzysu finansowego, to nasi bankowcy - jakby tym niezrażeni - zabrali się do zmiany swoich szyldów. Kilka banków wprowadziło ostatnio nowe formaty reklamowe, a szykują się kolejne zmiany.

Czytaj więcej
PKO BP na finiszu opinie

Prawdopodobnie już tylko dwa domy mediowe walczą o największy budżet w segmencie bankowym.

Czytaj więcej
Euro 2012 podratuje wydatki na reklamę TV media-tv

Przewidywanie, jak w tym roku będzie się rozwijał rynek reklamy telewizyjnej, przypomina wróżenie z fusów. Specjaliści wierzą, że tegoroczne wydarzenia sportowe pozwolą jednak utrzymać wzrost wydatków. Przynajmniej w pierwszej połowie br.

Czytaj więcej
Coraz mniej Springera w Springerze media-prasa

Z firmy odeszło kilku wieloletnich pracowników, a ostatnio z portfolio zniknęły młodzieżowe magazyny. Niewielu pamięta, że centrala wydawnictwa jest w Zurychu, a nie w Berlinie.

Czytaj więcej
Przetargowa karuzela reklama

Przetargi zawsze ożywiają rynek. Agencje fullserwisowe prezentują swoje strategie. Podobnie sporo dzieje się na rynku interaktywnym. Kilka konkursów mediowych zakończyło się przedłużeniem współpracy.

Czytaj więcej
Test skuteczności Bauera media-prasa

Wkrótce do sprzedaży wejdzie "Naj", który po raz pierwszy pojawi się jako dwutygodnik. Prawdopodobnie będzie to także pierwsze zmienione wydanie tego pisma. Wciąż nie wiadomo, jakie plany Bauer ma w stosunku do "Olivii".

Czytaj więcej
Wykorzystać moment media-tv

Dla ogólnopolskich stacji nadeszły ciężkie czasy. To praktycznie ostatni moment, kiedy TVP może jeszcze powalczyć o lepsze wyniki.

Czytaj więcej