ilość wyników: 33
Przeciągające się poszukiwania menedżera, który miałby objąć stanowisko CEO, nie ułatwiają procesu porządkowania struktury grupy.
Czytaj więcejDebiut "Wprost Przeciwnie" już w najbliższy poniedziałek. To trzeci tytuł o tzw. profilu prawicowym w tym roku. Zdaniem ekspertów mediowych, choć widać krystalizację segmentu prasy o zdecydowanym światopoglądzie, to trudno jeszcze mówić o sukcesie. Najpierw niech okrzepnie.
Czytaj więcejTylko Polsat zdecydował się na podwyżkę cen reklam. Stacje tematyczne wierzą, że paradoksalnie mogą być beneficjentem pogorszenia sytuacji ekonomicznej.
Czytaj więcejChociaż widmo bankructwa Grecji straszy drugą falą światowego kryzysu finansowego, to nasi bankowcy - jakby tym niezrażeni - zabrali się do zmiany swoich szyldów. Kilka banków wprowadziło ostatnio nowe formaty reklamowe, a szykują się kolejne zmiany.
Czytaj więcejPrawdopodobnie już tylko dwa domy mediowe walczą o największy budżet w segmencie bankowym.
Czytaj więcejPrzewidywanie, jak w tym roku będzie się rozwijał rynek reklamy telewizyjnej, przypomina wróżenie z fusów. Specjaliści wierzą, że tegoroczne wydarzenia sportowe pozwolą jednak utrzymać wzrost wydatków. Przynajmniej w pierwszej połowie br.
Czytaj więcejZ firmy odeszło kilku wieloletnich pracowników, a ostatnio z portfolio zniknęły młodzieżowe magazyny. Niewielu pamięta, że centrala wydawnictwa jest w Zurychu, a nie w Berlinie.
Czytaj więcejPrzetargi zawsze ożywiają rynek. Agencje fullserwisowe prezentują swoje strategie. Podobnie sporo dzieje się na rynku interaktywnym. Kilka konkursów mediowych zakończyło się przedłużeniem współpracy.
Czytaj więcejWkrótce do sprzedaży wejdzie "Naj", który po raz pierwszy pojawi się jako dwutygodnik. Prawdopodobnie będzie to także pierwsze zmienione wydanie tego pisma. Wciąż nie wiadomo, jakie plany Bauer ma w stosunku do "Olivii".
Czytaj więcejDla ogólnopolskich stacji nadeszły ciężkie czasy. To praktycznie ostatni moment, kiedy TVP może jeszcze powalczyć o lepsze wyniki.
Czytaj więcej