Wyniki wyszukiwania dla tagu - wirtualna-polska
ilość wyników: 28

Badanie na miarę epoki Facebooka i YouTube media-internet

Badanie na miarę epoki Facebooka i YouTube

Udziałowcy Polskich Badań Internetu (PBI) zastanawiają się, jak ulepszyć badanie tego medium. Możliwy jest przetarg, który obejmie światowych potentatów. Sytuację na rynku badań internetu komentuje w rozmowie z "MMP Magazyn Online" Tomasz Jażdzyński, prezes GG Network.

Czytaj więcej
Koniec przyjaźni ZOG i Equinoksa media-inne

Koniec przyjaźni ZOG i Equinoksa

Equinox Polska zapowiada zakończenie współpracy z siecią ZenithOptimedia Group. Jednocześnie zaczyna zatrudniać menedżerów wcześniej związanych z ZOG.

Czytaj więcej
Nowe rozdanie w Interactive Solutions reklama

Nowe rozdanie w Interactive Solutions

W agencji doszło do znaczących zmian kadrowych. Nowe osoby i awanse pojawiły się w działach kreacji i strategii.

Czytaj więcej
Niepomijalne wideo media-internet

Niepomijalne wideo

Rynek treści i reklamy wideo w internecie zyskuje na znaczeniu. O tym dyskutowali w zeszłym tygodniu eksperci podczas panelu zorganizowanego przez IAB Polska.

Czytaj więcej
Wirtualna Publiczna media-internet

Wirtualna Publiczna

Portal Wirtualna Polska chce wejść na giełdę, liczy, że ze sprzedaży zgarnie 80-100 mln zł. Część pójdzie na spłatę zadłużenia, a część na kolejne akwizycje.

Czytaj więcej
Poranne pasmo WP jak w telewizji media-internet

Poranne pasmo WP jak w telewizji

Plejada prowadzących: Żakowski, Lisicki, Kobosko, Kopacz i Wanat. Od poniedziałku do piątku w godz. 9-10.

Czytaj więcej
Wirtualna Polska z grand prix na Effie marketing

Wirtualna Polska z grand prix na Effie

Nagroda grand prix, 9 złotych Effie, 20 srebrnych i 19 brązowych - tak zakończyła się 12 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XVI gala rozdania nagród Effie.

Czytaj więcej
Antyradio z "radiologiczną" kampanią media-radio

Antyradio z "radiologiczną" kampanią

Startują działania promocyjne stacji pod hasłem "We mnie jest rock".

Czytaj więcej
Rusza kampania Domo+ media-tv

Rusza kampania Domo+

Działania, którym towarzyszy konkurs, wspierają program "Remont w 48h".

Czytaj więcej
Tomasz Molga i Beata Kitowska dołączają do Wirtualnej Polski media-internet

Tomasz Molga i Beata Kitowska dołączają do Wirtualnej Polski

Molga był wcześniej dziennikarzem NaTemat.pl, a Kitowska - fotoedytorką dodatków lokalnych w "Gazecie Wyborczej".

Czytaj więcej