ilość wyników: 31
Przedstawiamy subiektywny przegląd najbardziej interesujących historii z kilku minionych dni. Głównym źródłem jest dzienny serwis MMP24.
Czytaj więcejKlienci są obecnie bardziej wyedukowani, mają dostęp do badań, lepiej rozumieją działania przy półce i są bardziej zorientowani na jakość i efekt - mówi Adam Stańczak, prezes zarządu ASM Group SA.
Czytaj więcejWedług raportu ARC Rynek i Opinia co trzecia osoba pijąca kawę na mieście korzysta z kawowej oferty sklepów spożywczych.
Czytaj więcejW sklapach sieci pojawiły się produkty marki "Foods by Ann" sygnowane przez znaną trenerkę i dietetyczkę.
Czytaj więcejMedia zaplanował nowy dom mediowy tego klienta - Blue 449.
Czytaj więcejSztuczna inteligencja ma pomóc zarządzać procesem zakupowym na każdym etapie.
Czytaj więcejW Poznaniu na ul. Murawa 2 od roku działa supermarket Bio Family, w którym w minioną niehandlową niedzielę po raz pierwszy klienci mogli zrobić zakupy ... mimo braku obsługi w sklepie. To pierwsze tego typu rozwiązanie nie tyko w Polsce, ale i w Europie - zapewniają przedstawiciele sieci.
Czytaj więcejNowy koncept Mariusz Świtalskiego ma już cztery placówki.
Czytaj więcejUżytkownicy Żappki będą wymieniać tzw. żappsy na nagrody.
Czytaj więcejMiesięcznik "Media & Marketing Polska" opublikował doroczny raport "Marka/Marketer". Wyróżnienia otrzymało aż sześć brandów.
Czytaj więcej