Wyniki wyszukiwania dla tagu - zwiazek-firm-public-relations
ilość wyników: 16
Agencje nie chcą czekać 90 dni reklama

SAR planuje działania chroniące przed praktykami niektórych klientów wydłużających terminy płatności.

Czytaj więcej
Unilever i Polpharma kredytowane przez branżę opinie

Najwięksi marketerzy ogłaszają wydłużenie terminów płatności. - Jest to karygodna praktyka, która faktycznie oznacza, że mniejsi dostawcy i partnerzy biznesowi kredytują globalne firmy - komentują przedstawiciele branży reklamowej.

Czytaj więcej
SAR osiągnął porozumienie z Unileverem reklama

Unilever skróci terminy płatności dla dostawców usług marketingowych z 90 do 60 dni. To efekt działań SAR i innych organizacji branżowych podjętych jeszcze w ub.r.

Czytaj więcej
PBC: bogaci i wykształceni czytają więcej media-prasa

Z badania wynika, że czytelnictwo prasy codziennej i magazynów wśród osób zarabiających powyżej 5 tys. zł miesięcznie kilkukrotnie przewyższa średnią krajową.

Czytaj więcej
Opublikowano kolejny rozdział Białej Księgi - Badania marketing

Zamiarem autorów jest wsparcie codziennej współpracy klientów i agencji, poprawa przejrzystości, efektywności i ograniczenie kosztów przetargów.

Czytaj więcej
Jak będzie wyglądać PR w 2021 roku - konferencja online marketing

Związek Firm Public Relations otwiera zapisy na konferencję "PR 2021. Challenge accepted!".

Czytaj więcej
PR w czasie pandemii - rozmowa z Ryszardem Solskim marketing

Ten rok będzie dużo gorszy dla branży, ale nie jestem wyłącznie pesymistą. Liczę na to, że pandemia skłoni wielu klientów do nowego spojrzenia na wartość profesjonalnej komunikacji w dobie kryzysu i że przyniesie to długofalowe, pozytywne skutki - mówi Ryszard Solski, prezes Solski Communications.

Czytaj więcej
Związek Firm Public Relations  - w obronie wizerunku marketing

ZPFR od pewnego czasu jest na cenzurowanym. Agencje, które przez lata wchodziły w skład organizacji, wycofały się z niej,tworząc alternatywne Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Związek znalazł się w morzu krytyki. Poprosiliśmy Adama Jarosza, prezesa ZFPR, o odniesienie się do zarzutów.

Czytaj więcej
Zarząd SAPR: Informacje podawane przez presesa ZFPR są nieprawdziwe marketing

Zarząd SAPR odniósł się do wywiadu, którego udzielił naszej redakcji prezes Zarządu Związku Firm Public Relations - Adam Jarosz.

Czytaj więcej
Oświadczenie Prezesa ZFPR Adama Jarosza marketing

Dalszy ciąg prowadzonej na naszych łamach dyskusji między dwiema organizacjami zreszającymi agencje public relations.

Czytaj więcej