ilość wyników: 262
- Swoje budżety mediowe będą przeglądać firmy z takich sektorów jak motoryzacja, telekomunikacja, napoje i przekąski, farmacja. Będziemy przez to bardzo zajęci w tym roku - mówi w rozmowie z "Media & Marketing Polska" Vittorio Bonori, global brand president Zenith.
Czytaj więcejKreacją i realizacją kampanii "Sto Lat Polsko" zajęła się FCB Bridge2Fun, media kupował Starcom.
Czytaj więcejZa koncept i realizację kampanii 360 odpowiadają agencje LiquidThread i Starcom.
Czytaj więcejNajwięcej nominacji otrzymała agencja mediowa - Wavemaker.
Czytaj więcejAutorami i realizatorami kreacji są: Gong oraz Sputnik Studio.
Czytaj więcejPiosenką "Ułani, ułani" w jego aranżacji Totalizator promuje grę z okazji 100-lecia odzyskania niepodległości.
Czytaj więcejKampania dotyczy linii produktów "Chwyć i jedz".
Czytaj więcejLaureatom konkursu wręczono 13 złotych, 26 srebrnych oraz 16 brązowych statuetek.
Czytaj więcejTotalizator Sportowy zachęca: "Miliony kręcą każdego".
Czytaj więcejPołączenie banków ma nastąpić w IV kwartale 2019 r. Marka Eurobanku prawdopodobnie zniknie, a klientów stracą Leo Burnett i Starcom.
Czytaj więcej