Wyniki wyszukiwania dla tagu - tvn
ilość wyników: 149
Agnieszka Maciejewska  dyrektorem people & culture TVN Grupa Discovery media-tv

To nowe stanowisko w strukturze spółki.

Czytaj więcej
Wavemaker: "Fakty" najsilniejsze w woj. opolskim, "Wiadomości" na Podlasiu media-tv

Oby analizy takie jak nasze podsumowanie popularności programów informacyjnych w regionach, znajdowały wkrótce praktyczne zastosowanie w planowaniu TV - mówi Paweł Gala, szef agencji mediowej.

Czytaj więcej
Startuje nowa polska aplikacja Mindy media-internet

Działa na szybko rosnącym rynku "mental fitness", na którym dwaj najwięksi globalni gracze to Headspace i Calm.

Czytaj więcej
Sejm przyjął "lex TVN" media-tv

Za było 228 posłów, przeciw 216, wstrzymało się 10. Na ustawę zagrażającą pozycji TVN Discovery zareagował już Departament Stanu USA.

Czytaj więcej
Domy mediowe nie wierzą w negatywne skutki "lex TVN" dla rynku reklamy media-tv

Dzisiaj problemem jest raczej brak inventory reklamowego w stacjach telewizyjnych. Niektórzy eksperci z branży mówią jednak o konsekwencjach ewentualnego końca nadawania naziemnego stacji TVN i TVN7 czy o wyższych udziałach kanałów informacyjnych w czasie kryzysów politycznych.

Czytaj więcej
Discovery rozważa pozwanie Polski za "lex TVN" media-tv

Jednocześnie zarząd TVN poinformował, że w razie nieprzedłużenia koncesji dla TVN24 w Polsce może skorzystać z przyznanej już koncesji w Holandii.

Czytaj więcej
Maciej Szurek, Insbay: Proponujemy product placement 4.0 media-tv

Aplikacja Insbay zmienia całkowicie paradygmat reklamy - z push na pull, z imposing na inspiring, z linear na on-demand. To zmiana klasycznego product palcement na mierzalny kanał sprzedażowy - przekonuje Maciej Szurek, CCO i współtwórca aplikacji Insbay.

Czytaj więcej
Komercyjni nadawcy TV będą domagać się odszkodowania za przejście na DVB-T2 media-tv

Ich zdaniem decyzja rządu bez powodu faworyzuje TVP.

Czytaj więcej
2,8 mld zł to roczne nakłady na produkcję telewizyjną i VoD media-tv

Jesteśmy w czołówce Europy pod względem tempa wzrostu, słabo natomiast wyglądają nakłady platform streamingowych na produkcję (ok. jednej dziesiątej całości wydatków).

Czytaj więcej