Wyniki wyszukiwania dla tagu - wavemaker
ilość wyników: 160
Program "First job in digital" przyciągnął starszych pracowników do GroupM media-inne

GroupM odnotował spore zainteresowanie dojrzalszych pracowników (osób ok. 40. roku życia) programem "First job in digital" realizowanym wiosną i latem tego roku.

Czytaj więcej
Value Media zgarnia Orange opinie

Od samego początku ten przetarg budził wiele emocji. M.in. za sprawą listy zaproszonych agencji.

Czytaj więcej
Hubert Urbański promuje rankomat.pl w najnowszej kampanii porównywarki [wideo] reklama

W spocie reklamowym gwiazda "Milionerów" przekonuje, że można liczyć na rankomat.pl przy podejmowaniu optymalnych decyzji zakupowych.

Czytaj więcej
Wavemaker: Żaden program w TV nie przyciągnął w 2021 r. 5 mln widzów media-tv

W 2021 r. nie było ani jednego programu w polskiej telewizji, który przekroczyłby granicę 5 mln widzów, pokazuje opracowanie Wavemakera na podstawie danych Nielsena. Analiza agencji wyłączająca transmisje imprez sportowych pokazuje taką sytuację po raz pierwszy w historii polskiej TV.

Czytaj więcej
MMP High Five - Agata Czech marketing

To jeden z pięciu młodych talentów wyłonionych w redakcyjnym plebiscycie MMP High Five, które zmieniają oblicze polskiego marketingu. Czech odpowiada w Lego za komunikację w mediach w Polsce, krajach bałtyckich i na Ukrainie.

Czytaj więcej
IKEA z kampanią "Życie układasz całe życie" reklama

Kampanię, która ruszyła 7 lutego, przygotowała agencja VMLY&R, produkcją spotów w reżyserii Kuby Michalczuka zajęła się Papaya Films.

Czytaj więcej
Comedy Central reklamuje nowy serial "Backdoor - wyjście awaryjne" media-tv

To polski odpowiednik formatu stworzonego przez brazylijską grupę Porta Dos Fundos.

Czytaj więcej
Netflix otwiera się na reklamy [komentarz] opinie

Nad tym, co przyjęcie różnych modeli biznesowych może oznaczać z perspektywy Netfliksa, użytkowników i branży reklamowej zastanawia się Daria Sacha, COO Group M. Jej komentarz przeczytacie tylko w MMP Online.

Czytaj więcej
Cannes Lions: Gong, Publicis, Papaya Films, VMLY&R, MSL i Wavemaker z Lwami reklama

Na LinkedIn i Facebooku "Media Marketing Polska" można śledzić relację z festiwalu Cannes Lions, którą prowadzą Bartosz Jeglejewski i Tomek Ziemiański z Publicis Worldwide Poland.

Czytaj więcej
Huawei stawia na komputery marketing

Wobec słabej sprzedaży smartfonów bez Google chiński producent próbuje ucieczki do przodu.

Czytaj więcej