ilość wyników: 160
GroupM odnotował spore zainteresowanie dojrzalszych pracowników (osób ok. 40. roku życia) programem "First job in digital" realizowanym wiosną i latem tego roku.
Czytaj więcejOd samego początku ten przetarg budził wiele emocji. M.in. za sprawą listy zaproszonych agencji.
Czytaj więcejW spocie reklamowym gwiazda "Milionerów" przekonuje, że można liczyć na rankomat.pl przy podejmowaniu optymalnych decyzji zakupowych.
Czytaj więcejW 2021 r. nie było ani jednego programu w polskiej telewizji, który przekroczyłby granicę 5 mln widzów, pokazuje opracowanie Wavemakera na podstawie danych Nielsena. Analiza agencji wyłączająca transmisje imprez sportowych pokazuje taką sytuację po raz pierwszy w historii polskiej TV.
Czytaj więcejTo jeden z pięciu młodych talentów wyłonionych w redakcyjnym plebiscycie MMP High Five, które zmieniają oblicze polskiego marketingu. Czech odpowiada w Lego za komunikację w mediach w Polsce, krajach bałtyckich i na Ukrainie.
Czytaj więcejKampanię, która ruszyła 7 lutego, przygotowała agencja VMLY&R, produkcją spotów w reżyserii Kuby Michalczuka zajęła się Papaya Films.
Czytaj więcejTo polski odpowiednik formatu stworzonego przez brazylijską grupę Porta Dos Fundos.
Czytaj więcejNad tym, co przyjęcie różnych modeli biznesowych może oznaczać z perspektywy Netfliksa, użytkowników i branży reklamowej zastanawia się Daria Sacha, COO Group M. Jej komentarz przeczytacie tylko w MMP Online.
Czytaj więcejNa LinkedIn i Facebooku "Media Marketing Polska" można śledzić relację z festiwalu Cannes Lions, którą prowadzą Bartosz Jeglejewski i Tomek Ziemiański z Publicis Worldwide Poland.
Czytaj więcejWobec słabej sprzedaży smartfonów bez Google chiński producent próbuje ucieczki do przodu.
Czytaj więcej