ilość wyników: 157
Kampania jest obecna w mediach do końca czerwca, a materiały z historiami z domów można oglądać na kanale YouTube IKEA Polska.
Czytaj więcejW każdym z sześciu spotów zobaczymy Huberta Urbańskiego, ambasadora marki.
Czytaj więcejKampania “Sztuka kradzieży" to jedyny nagrodzony polski projekt.
Czytaj więcejDla porównania, w 2009 r. takich programów było 436. Zdaniem analityków Wavemakera, wyłączając sport, gdzie wielomilionowe "złote strzały" jeszcze padają, epoka 5-milionowych publiczności cyklicznych programów w linearnej TV bezpowrotnie minęła.
Czytaj więcejDziałania reklamowe zaplanowano długofalowo - na cały rok.
Czytaj więcejO tym, że ubezpieczenie pomaga uniknąć kłopotów i jest tanie, przekonuje Hubert Urbański, a także seria internetowych poradników.
Czytaj więcejKolejny gracz VoD rozpoczyna działalność w Polsce. Jego debiut wymusza ruchy największych graczy, którzy zdążyli się już okopać na swoich pozycjach. SkyShowtime wkracza na ciekawy i dynamiczny rynek, daleki od nasycenia.
Czytaj więcej