ilość wyników: 266
Ponad 600 tys. zł trafiło do firmy White za optymalizację kampanii w Google, Facebooku i YouTube.
Czytaj więcejPieniądze płyną dziś do Facebooka i Google. Wiąże się z tym zanik idei kreacji - mówi Martin Lindstrom, specjalista brandingu, wizjoner, futurolog i autor poczytnych książek o marketingu.
Czytaj więcejPoprowadzi działania na Facebooku i Instagramie dla tej sieci sklepów.
Czytaj więcejKoncepcję działań przygotowała agencja 24/7Communication. Postawiono na aktywności digitalowe.
Czytaj więcejKampanię prowadzą agencje: BBDO Warszawa, Media Direction OMD i Deloitte Digital.
Czytaj więcejPerfetti Van Melle zadowolone z pierwszych wyników współpracy z Karolem "Blowkiem" Gązwą i Agnieszką Grzelak, którzy reklamują nowe lizaki Chupa Chups 3D.
Czytaj więcejDziałania obejmują głównie kanały social media.
Czytaj więcejPo torach jeżdżą biało-czerwone lokomotywy z okolicznościową grafiką, a na profilach społecznościowych PKP Intercity trwa konkurs.
Czytaj więcejAkcja prowadzona jest w internecie.
Czytaj więcej11 ekspertów będzie dzielić się swoim doświadczeniem w ramach grupy na Facebooku.
Czytaj więcej