Wyniki wyszukiwania dla tagu - agora
ilość wyników: 118

Agora bardziej optymistyczna niż TVN media-inne

Agora bardziej optymistyczna niż TVN

Wydawca "Gazety Wyborczej" spadek całego rynku reklamy szacuje w tym roku na maksymalnie - 6 proc., a TVN reklamy telewizyjnej na -7,5 proc.

Czytaj więcej
IMM chce zburzyć monopol Kantar Media media-inne

IMM chce zburzyć monopol Kantar Media

Czy Instytut Monitorowania Mediów zagrozi wieloletniemu liderowi rynku? O wyborze oferty przez klientów może zadecydować monitoring internetu.

Czytaj więcej
Szampany strzeliły w G+J i Burdzie media-prasa

Szampany strzeliły w G+J i Burdzie

Po ogłoszeniu połączenia pracownicy obu wydawnictw ruszyli świętować. Zapewne największą ulgę odczuli menedżerowie G+J, którzy od dłuższego czasu próbowali znaleźć nabywcę dla swojego biznesu w Polsce.

Czytaj więcej
"Women's Health" nie chce być drugim "Shape'em" media-prasa

"Women's Health" nie chce być drugim "Shape'em"

Siostrzany magazyn "Men's Health" chce stworzyć własną kategorię. "Women’s Health" proponuje styl well-being, czyli życie w harmonii ze swoim ciałem i umysłem.

Czytaj więcej
Koniec czwartej okładki media-prasa

Koniec czwartej okładki

Tablety to ścieżka, z której wydawcy prasowi nie mogą uciec. Wymaga wiedzy, otwartości, innowacyjności, a przede wszystkim inwestycji. To trudna droga, zwłaszcza że branża cierpi z powodu spadku wpływów reklamowych.

Czytaj więcej
Na agorze coraz puściej opinie

Na agorze coraz puściej

Co chwila z Agorą rozstają się kolejni menedżerowie. Także ci z długą historią.

Czytaj więcej
Joker namieszał w eterze media-radio

Joker namieszał w eterze

Do nowego pakietu reklamowego Polskiego Radia zastrzeżenia zgłosiła Grupa RMF. Druga strona odpiera zarzuty, a media plannerzy w nowym pakiecie szukają nowych możliwości.

Czytaj więcej
"Metro" stawia na targetowanie media-prasa

"Metro" stawia na targetowanie

Dzięki zmianie modelu dystrybucji gazety Agora chce lepiej wykorzystać jej możliwości reklamowe.

Czytaj więcej
Grupa Wirtualna Polska - prawie jak Google? media-internet

Grupa Wirtualna Polska - prawie jak Google?

Grupa O2 finalizuje przejęcie WP.pl i powołuje nowy zarząd.

Czytaj więcej
Pogmatwana logika wydawców opinie

Pogmatwana logika wydawców

Wydawcy przekonują, że prasa tradycyjna przetrwa, gdyż jest wiarygodna. Jednak dla mnie jakość i wiarygodność jest domeną twórcy - nie medium.

Czytaj więcej